Rigshospitalet versus Hvidovre - hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.830 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

MissMona

Hej alle jer der har født på hvidovre eller rigshospitalet,

Jeg skal vælge hvilket hospital jeg gerne vil føde på og vælge imellem de to.

Er der nogle der har erfaringer med at føde de 2 steder, gerne indenfor de sidste 2 år - positive som negative?

På forhånd tak,

MissMona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

andrik

Hej missmona. 

Vi har valgt Rigshospitalet pga vi kun har hørt godt og det er et stort sted plus det er nærmest vores bopæl :-) 

håber at nogen skriver noget der kan hjælpe til en afgørelse. 

Anmeld

12. oktober 2012

Kamulla

Hvidorve til hver en tid... har hørt så skidt om rigets føde afdeling.. samt på hvidorve for du enkeltværelser på barselsgangen... fødte på hvidorve, og vil til hver en tid tilbage dertil og føde igen..

Anmeld

12. oktober 2012

K&S

Kamulla skriver:

Hvidorve til hver en tid... har hørt så skidt om rigets føde afdeling.. samt på hvidorve for du enkeltværelser på barselsgangen... fødte på hvidorve, og vil til hver en tid tilbage dertil og føde igen..

Helt enig 

Anmeld

12. oktober 2012

mulle84

jeg fødte på hvidovre første gang... og de er bare sådejlige der ude.. jeg var der i 2 uger...

Anmeld

12. oktober 2012

blomst84

Hvidovre var en fantastisk oplevelse for os og skal helt klart føde der igen her til marts  

Anmeld

12. oktober 2012

Marts<3

Kan ikke svare på hvordan riget er. Men Hvidovre er et godt sted... Syntes det fremgår meget tydeligt, at det er er af de hospitaler i dk hvor flest børn kommer til verden. Jeg vil især rose deres Amme rådgivning... 

Anmeld

12. oktober 2012

quindelist

Jeg har født på Riget og ville til enhver tid vælge Hvidovre alene pga muligheden for eneværelser.

Jeg blev behandlet virkelig godt på riget igennem en ret kompliceret graviditet -men deres 4-sengs stuer på barselsgangen ER bare ufede.

Anmeld

12. oktober 2012

sne190810

Marts<3 skriver:

Kan ikke svare på hvordan riget er. Men Hvidovre er et godt sted... Syntes det fremgår meget tydeligt, at det er er af de hospitaler i dk hvor flest børn kommer til verden. Jeg vil især rose deres Amme rådgivning... 

Anmeld

12. oktober 2012

MissMona

Tak for svarene alle sammen. Jeg håber der måske er flere erfaringer fra andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.