Jeg har godt nok kun et barn men har været igennem både riget og hvidovre.
Jeg startede med at vælge hvidovre, positivt personale, dygtige læger, altid et smil på læben og man føler virkelig der bliver taget hånd om en.
Dog fandt man ud af at vores søn havde en hjertefejl og derfor skulle fødes på riget for at de kunne tag hånd om ham.
Meget stresset afdeling, da jeg skulle føde med pks var der ikke en jm på min stue før jeg blev kørt ind på operationsbordet.. hun tittet ind én gang, og sagde:" jeg kan se du ikke har valgt at føde naturligt.." og så gik hun.. så kunne jeg sidde med mine frustrationer og voldsomme vee smerter..
Da jeg havde født min søn, blev han overført på neonatal afd (for for tidligt fødte) og her fik jeg en forfærdelig modtagelse af den sygeplejerske der havde passet min søn mens jeg lå på opvågning.. Hun var helt igennem modbydelig og burde ikke arbejde på en afd med nybagte børn og forældre, og dette skrev jeg også i den klage jeg sendte ind..
Jeg havde en forfærdelig førstegangs fødsel, og jeg vil til en hver tid vælge hvidovre hvis/når vi skal have nr to..
Held og lykke med beslutningen
Anmeld