Føler jeg hader mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg går ved lægen 1 gang i ugen og vil gerne have prof hjælp 

problemet er at hun ikke vil overgive sig når far putter og hun skriger helt hysterisk indtil jeg tager hende men alligevel kan jeg ik altid trøste hende. Hun har ikke før skreget så meget det begyndte for ca 14 dage siden. 

Jeg tror det er en blanding af, at hun er midt i udviklingstrin og så at hendes mor har manglende energi. Ved selv hvordan det er - har lige stået i meget "presset" situation og min datter reagerede på det lynhurtigt. Hun blev meget pylret og døgnrytmen ændrede sig.

Når du får noget prof. hjælp skulle du meget gerne begynde at få det bedre og have lidt mere overskud i hverdagen. Hvis du også skal på medicin ville det måske være en ide at foreslå lægen om du kan få tid ved psykolog på psykriatisk - der er overlægen på afdelingen som regel uddannet psykiater og kan derfor styre om du skal have medcin, trappes op eller ned osv. Så holder man det hele på et sted. Og en anden god ting er, at det er helt gratis.

Ønsker dig alt det bedste!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak til alle jer der har skrevet 

jeg ringede til sygehuset da vi jo havde en åben indlæggelse 

vi er nu indlagt på børneafdelingen og får hjælp og aflastning

Anmeld

13. oktober 2012

Barejegsnartergravid

jeg har ingen råd, men vil bare sige, jeg sekv har en datter på 14 måneder der opfører sig præcis som du beskriver. hun er nu vågnet to nætter skrigende og utrøstelig og dagen igennem har hun bare skreget. måske det er en fase?

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Barejegsnartergravid skriver:

jeg har ingen råd, men vil bare sige, jeg sekv har en datter på 14 måneder der opfører sig præcis som du beskriver. hun er nu vågnet to nætter skrigende og utrøstelig og dagen igennem har hun bare skreget. måske det er en fase?

Vi blev i går indlagt og lægen mener det måske kan være evt kan være en reaktion på min tilstand 

Anmeld

13. oktober 2012

tweety2060

SÅ flot du fortæller hvordan du har det!! Og det første skridt mod bedring forhåbentligt!!
Kan godt forstå du er kørt "fast" og mon ikke lilletrolden føler det og "kører" ekstra på dig?? Håber så inderligt du får den fornødende hjælp så du kan nyde din familie igen.
Pøj pøj!!

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

SÅ flot du fortæller hvordan du har det!! Og det første skridt mod bedring forhåbentligt!!
Kan godt forstå du er kørt "fast" og mon ikke lilletrolden føler det og "kører" ekstra på dig?? Håber så inderligt du får den fornødende hjælp så du kan nyde din familie igen.
Pøj pøj!!

Tak din besked var virkelig befriende at læse mange tak

blev i går indlagt med min datter så får hjælp nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.