Hej
Jeg har valgt at være anonym det dette er svært for mig.
Jeg fik i mandags konstateret depression ved lægen og er derfor sygemeldt nu, det har ligget og ulmet siden fødslen af min datter for 14 mdr siden. Var MEGET tæt på at ende en kategorien fødsels depression og fik tilbudt hjælp som jeg afslog da jeg ikke ville erkende det overfor mig selv.
Nu er det så kulmineret og har en datter der har været ofte syg og indlagt flere gange, uden at de har fundet ud af noget.
Problemet er nu at hun skriger og skriger stort set KONSTANT når hun er hjemme. Hun har det godt i dagplejen men så snart hun kommer hjem små starter det og blever bare værre og værre hen på aftenen og nægter at sove. I nat skreg hun meget da hun skulle sove, og i nat i 2 timer og igen her til morgen. Jeg magter det bare ikke mere, hun skriger hele tiden og føler jeg magtesløs og frustreret
Vi har en åben indlæggelse i 6 mdr frem pga alt det sygdom. Men ved ik hvem jeg skal ringe til og hive i. Jeg ved kun at jeg går mere og mere ned på dette og føler jeg svigter vores store pige. Feks i nat lå hun med 40.5 i feber og ønskede sin mor men igen måtte lillesøster komme i første række pga skrigeri og min mand kan heller ik berolige hende.
Jeg elsker begge mine børn og har aldrig rørt dem, men hvor skal jeg bare tælle til 10 mange gange med hensyn til den lille.
Jeg føler jeg hader hende (til trods for at jeg jo inderst inde elsker hende) jo mere hun skriger jo mere afstand tager jeg til hende 
Anmeld