39+0 og måske begyndende fødsel ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Camillos

LilleLene skriver:

ved hvordan du har det, det er forfærdeligt at få snyde veer

håber for dig de snart bliver

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Synes godt nok du har en sød jordmoder, hun vil da i det mindste lave en hindeløsning, her stå den på 10 dage over tid før hun overhovedet gider at glo mig oppe i missen:-p men håber da du snart føder din prinsesse 

Anmeld

11. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Synes godt nok du har en sød jordmoder, hun vil da i det mindste lave en hindeløsning, her stå den på 10 dage over tid før hun overhovedet gider at glo mig oppe i missen:-p men håber da du snart føder din prinsesse 

hehe ... Jae altså tror virkelig det har noget at gøre med de ting jeg har været igennem, de smerter jeg har haft, min forhistorie om aborter og nervøsiteten omkring gravidteten, samt det at jeg for 1 uge siden var moden og 3 cm åben og jeg ingen søvn har fået på det sidste der har gjort hun ville gøre det for mig... men det har jo så ikke hjulpet en skid.. 

Anmeld

11. oktober 2012

M (:

Camillos skriver:

Tak ... desværre ikke noget blødning mere og veerne er ophørt .. argh... røv altså ... 

Op med humøret! Om senest tre uger er hun i dine arme!

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

hehe ... Jae altså tror virkelig det har noget at gøre med de ting jeg har været igennem, de smerter jeg har haft, min forhistorie om aborter og nervøsiteten omkring gravidteten, samt det at jeg for 1 uge siden var moden og 3 cm åben og jeg ingen søvn har fået på det sidste der har gjort hun ville gøre det for mig... men det har jo så ikke hjulpet en skid.. 

Okay det forståeligt, men det ville da være skønt hvis det hjalp frem fra det gør ondt og der ikke sker en dyt! Men jeg krydse fingre for din prinsesse kommer ud, og du får en nem fødsel har lidt smerter nu, jeg føler mig halv død, :-D

Anmeld

11. oktober 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Tak søde.. ja det er MØG TRÆLS..  Synes (uden at brokke mig for meget) at jeg har haft en besværet graviditet.. men jeg ved selvfølgelig jeg skal være glad for jeg får en dejlig pige ud af det når hun er klar.. 

Ja det har du også og man må gerne brokke sig når man har været igennem så meget som du har

Anmeld

12. oktober 2012

**Ønskebabyen

Noget nyt?

Jeg tror på at du har fået din prinsesse i armene

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

**Ønskebabyen skriver:

Noget nyt?

Jeg tror på at du har fået din prinsesse i armene

Hah tro om igen  der sker ikke en SKID her ... andet end plukke veer, tons af slim, om ømhed i bækkenet 

er blevet enig med mig selv om hun sikkert først kommer 14 dage efter termin ... 

Anmeld

13. oktober 2012

christina92

Camillos skriver:

Hah tro om igen  der sker ikke en SKID her ... andet end plukke veer, tons af slim, om ømhed i bækkenet 

er blevet enig med mig selv om hun sikkert først kommer 14 dage efter termin ... 

Jeg tror hun kommer d. 16.

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

kom så baby ! kom så baby !

Jeg hepper lige lidt håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.