Igår var jeg til Jm og hun løsnede hinder på mig, idet jeg ikke har sovet ordentligt i 1½ uge pga plukkeveer og var ved at gå ud af mit gode skind.. Fik løsnet hinder kl 12.. og kl 16 fik jeg hammer ondt over lænden og nederst i maven... Jeg tog tid på det og de kom med 3 minutters mellemrum...
Før hindeløsning var jeg 3 cm åben og livmoderhals var udslettet, efter hindeløsning var jeg 4-5 cm åben sagde min Jm.
Vi tog på Fg og jeg fik en del blødning, og blev mærket på men var stadigvæk kun 3 cm åben underligt nok.. Jeg fik kørt en kurve og Ja jeg havde veer. Viblev sendt ud for at få noget at spise i 2 timers tid og vi gik en lille tur.. I det tidsrum tog mine veer desværre af. Da vi kom tilbage på Fg mærkede hun på mig igen og stadigvæk kun 3 cm åben.
Så vi blev sendt hjem igår aftes og jeg fik en "cocktail" med hjem at sove på, da jeg nuvel stadgivæk havde mange veer og smerter, bare lidt mere uregelmessigt.
Her til morgen er det somom det er gået lidt i sig selv, dog bløder jeg endnu og min slimprop er gået..
Hvorfor pokker går det i sig selv Hele tiden, sådan her har det stået på i 1½ uge og er ved at være godt ked af det..
Håber mine veer tager til igen idag og ikke stopper igen og prinsessen melder sin ankomst til mig ...
Anmeld