Bestit tid til privat scanning uge 8:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

ekebiv

Stinna&Elias<3 skriver:

Kan ikk rigtig se hvorfor i snakker om og bevæge sig var ikk der jeg spurgte efter men om man ku se noget!

jamen hvad er det du forventer? det virker ikke som om vi kan svare rigtigt jeg fandt det her til dig:
Dit barn er i starten af denne uge nu ca. 1,6 cm lang (crl - målt fra isse til hale, sædehøjde), og vil vokse yderligere ca. 6-7 mm i løbet af ugen. Dit barn er nu ca. på størrelse med et jordbær og vejer på nuværende tidspunkt ca. 3,5 gram.

Graviditetssækken hvor dit barn ligger indeni er i starten af denne uge nu omkring 2,6 cm stor, og vil vokse yderligere ca. 6-7 mm i denne uge.

Måske det kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Christina :-)

ekebiv skriver:

jamen hvad er det du forventer? det virker ikke som om vi kan svare rigtigt jeg fandt det her til dig:
Dit barn er i starten af denne uge nu ca. 1,6 cm lang (crl - målt fra isse til hale, sædehøjde), og vil vokse yderligere ca. 6-7 mm i løbet af ugen. Dit barn er nu ca. på størrelse med et jordbær og vejer på nuværende tidspunkt ca. 3,5 gram.

Graviditetssækken hvor dit barn ligger indeni er i starten af denne uge nu omkring 2,6 cm stor, og vil vokse yderligere ca. 6-7 mm i denne uge.

Måske det kan bruges

Hvad uge er det i?

Anmeld

11. oktober 2012

ekebiv

Stinna&Elias<3 skriver:

Hvad uge er det i?

Det er 8+, fundet på "min mave"

Anmeld

11. oktober 2012

Snehund

Hej

Jeg blev akut scannet på hospitalet 8+2, pga blødning og kompliceret langtrukken ufrivillig abort for et års tid siden.

Der var meget tydelig hjertblink med to fine streger, som slog mod hinanden og baby bevægede sig meget. Vi kunne også arme og ben. Blev dog skudt frem til at være ca 8+4, pga længden.

Ugen efter 9 + 4 (ifølge den første beregning som tager udgangspunkt i mens.) betalte jeg mig selv til en scanning, da jeg blev nervøs for om det nu også "kunne være rigtigt" - at den lille blop stadig var i live. Her så jeg igen fint hjerteblink, nu var hjeretet mere "rundt" og masser af liv. Mit profilbilled er fra den scanning.

Hun kunne endda se en begyndende nakkefold og mange detaljer. Her blev jeg dog igen skudt lidt frem til ca 10 - 10+1.

På onsdag skal jeg til NF, glæder mig! og er meget spændt. Har flere gange haft lyst til en bette ekstra scanning, bare for at se om der stadig er liv derinde - men jeg har holdt mig i skindet og håber nu bare på det bedste og forhåbentlig gode resultater på onsdag.

Jeg håber du kommer til at se ligeså mange detaljer og liv, som vi så i uge 8.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.