Bestit tid til privat scanning uge 8:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Christina :-)

miig1989 skriver:

Okay det da også billigt

Har også selv overvejet lidt at tage til sådan en scanning :p

Gør det for min kærestes skyld han har prøvet og miste med sin ex kæreste hvor det døde i uge 7 har jo en søn i forvejen så det mere for og gør han tryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

miig1989 skriver:

Okay det da også billigt

Har også selv overvejet lidt at tage til sådan en scanning :p

Ja gør det for kærestens skyld han mistede med hans ex i uge 7 så det for og gør ham tryg

Anmeld

11. oktober 2012

ekebiv

Stinna&Elias<3 skriver:

Hej jeg har bestilt tid til en scanning uge 8 men tænkte over om man over hovedet kan se noget rigtig der:

Jeg har læst at uge 8+ er "kritisk" da nogle fostre går til i netop den uge så jeg ville vente til jeg mindst var 9+. Oplevede selv at fosteret var gået til da den var 8+6(en MA) så i denne graviditet har jeg bestilt tid til jeg er 9+6 :-)

Anmeld

11. oktober 2012

ekebiv skriver:

Jeg har læst at uge 8+ er "kritisk" da nogle fostre går til i netop den uge så jeg ville vente til jeg mindst var 9+. Oplevede selv at fosteret var gået til da den var 8+6(en MA) så i denne graviditet har jeg bestilt tid til jeg er 9+6 :-)

Ok men vi har valgt 8+0 så må vi se

Anmeld

11. oktober 2012

MKuhr

Stinna&Elias<3 skriver:

Hej jeg har bestilt tid til en scanning uge 8 men tænkte over om man over hovedet kan se noget rigtig der:

den lille kan allerede bevæge sig fra uge 5 ved jeg, så det er ikke først i uge 10 vil jeg lige sige.

det er meget hyggeligt men jeg ville vente til jeg var noget længere henne da man ikke kan se det samme som man kan senere, det er så hyggeligt når man nærmer sig nakkefolds scanning. så kan man se det hele. dog ikke kønnet endnu da det ikke er færdig udviklet.

men kan godt forstå du vil til en tidlig scanning grundet din kæreste har mistet før.

rigtig god fornøjelse

Anmeld

11. oktober 2012

Nord skriver:

den lille kan allerede bevæge sig fra uge 5 ved jeg, så det er ikke først i uge 10 vil jeg lige sige.

det er meget hyggeligt men jeg ville vente til jeg var noget længere henne da man ikke kan se det samme som man kan senere, det er så hyggeligt når man nærmer sig nakkefolds scanning. så kan man se det hele. dog ikke kønnet endnu da det ikke er færdig udviklet.

men kan godt forstå du vil til en tidlig scanning grundet din kæreste har mistet før.

rigtig god fornøjelse

Har altså en søn på 3 så ved godt alt det der men det er for hygges skyld og så for min kæreste og mig kan se den har det godt

Anmeld

11. oktober 2012

M&N

Nord skriver:

rigtig god fornøjelse

Tja de 2 gange jeg har været afsted har jeg ikke kunne se den lille klat bevæge sig.. De begynder jo først rigtig bevæge sig med ben og arme i uge 9-10

Anmeld

11. oktober 2012

BabyWish2012 <3 skriver:

Tja de 2 gange jeg har været afsted har jeg ikke kunne se den lille klat bevæge sig.. De begynder jo først rigtig bevæge sig med ben og arme i uge 9-10

Kan ikk rigtig se hvorfor i snakker om og bevæge sig var ikk der jeg spurgte efter men om man ku se noget!

Anmeld

11. oktober 2012

MKuhr

BabyWish2012 <3 skriver:

det er meget forskelligt også hvor aktive de små er. min pige bevægede sig meget tidligt ved ikke om det har noget af sige at hun generelt er meget aktiv. ved det kke. der er videoer herinde på baby med meget tidlige scanninger hvor de små bevæger sig men det er jo ikke bevidste bevægelser på det tidspunkt i graviditeten

Anmeld

11. oktober 2012

MKuhr

Stinna&Elias<3 skriver:

Har altså en søn på 3 så ved godt alt det der men det er for hygges skyld og så for min kæreste og mig kan se den har det godt

nu svarede jeg også bare på dit spørgesmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.