Mens-smerter og 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Åh søde! Det slet ikke sjovt at være gravid længere :-p men mon vi ikke føder her i weekenden hvis vi heldige :-) sender dig en masse kram og ve støv

nej det er bestemt ikke sjovt.. men jo det håber jeg davi gør og gerne før weekenden ..  men tør ikke tro på det længere.. tak for vestøv og kram .. sender lige retur puuuust

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Faith skriver:

Sådan havde jeg det de sidste 14 dage inden jeg fødte Jonathan.

Havde det mildt sagt elendigt! Kunne ikke sove, tissede konstant, havde MEGA mange plukveer og var bare generelt sølle.

Jeg vidste bare jeg ikke ville gå tiden ud, og ganske rigtigt kom han 38+1

Tror din krop er ved at lade op til en fødsel. Håber ikke der kommer til at gå uger som med mig.

Pøj pøj

Jeg håber sørme den lille melder sin ankomst inden tirsdag, for har slet ikke lyst til at besøge jordmoderen igen, ikke at jeg ikke bryder mig om hende, for hun er virkelig sød, men orker bare ikke tanken om at hun først vil lave en hindeløsning når jeg er 10 dage over tid, har termin på mandag, mon ikk han kommer ud til os her i weekenden 

Lige pludselig værdsætter man sin mor meget højere end før, bare tanken om at hun har båret os rundt sådan her, gør at jeg bukker mig i knæ for den dame;-) 

Men kram kram, håber sørme der sker noget snart:-) 

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

nej det er bestemt ikke sjovt.. men jo det håber jeg davi gør og gerne før weekenden ..  men tør ikke tro på det længere.. tak for vestøv og kram .. sender lige retur puuuust

Heheh ja, de mere end velkommen til at komme ud nu hvis de vil;-) synes det så irriterende jeg får kun smerter om natten for det meste, og er oveni det hele blevet forkølet feeedt(NOT) :-( men pust pust herfra søde

Anmeld

11. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Heheh ja, de mere end velkommen til at komme ud nu hvis de vil;-) synes det så irriterende jeg får kun smerter om natten for det meste, og er oveni det hele blevet forkølet feeedt(NOT) :-( men pust pust herfra søde

Ja aften/nat veer... om dagen er det stille ...  uha.. hvor blir det godt når de kommer... 

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Ja aften/nat veer... om dagen er det stille ...  uha.. hvor blir det godt når de kommer... 

HahaH ja!! Jeg var så irriteret igår at jeg sagde hvorfor fanden kan han ikke komme ud den lille skid hihi fordi det gjorde så ondt 

Anmeld

11. oktober 2012

Faith

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg håber sørme den lille melder sin ankomst inden tirsdag, for har slet ikke lyst til at besøge jordmoderen igen, ikke at jeg ikke bryder mig om hende, for hun er virkelig sød, men orker bare ikke tanken om at hun først vil lave en hindeløsning når jeg er 10 dage over tid, har termin på mandag, mon ikk han kommer ud til os her i weekenden 

Lige pludselig værdsætter man sin mor meget højere end før, bare tanken om at hun har båret os rundt sådan her, gør at jeg bukker mig i knæ for den dame;-) 

Men kram kram, håber sørme der sker noget snart:-) 

Synes i det hele taget at vi kvinder er alt for seje! Vi kan "gro" et lille menneske og bringe det til verden. Det er i mine øjne det største der findes

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at du snart har din lille baby i armene.

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Faith skriver:

Synes i det hele taget at vi kvinder er alt for seje! Vi kan "gro" et lille menneske og bringe det til verden. Det er i mine øjne det største der findes

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at du snart har din lille baby i armene.

Enig søde!!! tak tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.