Mens-smerter og 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Jeg har ikke sovet ordentligt i lang tid, hver aften kan jeg tisse op til 10-20 gange, jeg har oveni det en masse plukveer, og kan kun ligge på min højre side, lige så snart jeg ligger på ryggen helt så får jeg ondt og det føles som om jeg tisser i bukserne, oveni i det, kan jeg jo ikke ligge hele natten på den ene side, bliver helt lam i kroppen af at alt vægten ligger på højre side/ben/arm :-( 

Jeg har sovet i 3 timer og har været vågen siden kl 4 og har haft en del mens smerter i aften, det har været så slemt at jeg ikke kunne ligge, og har bare lyst til at grave min egen grav fordi jeg er så søvnig og træt! 

Jeg har også haft en del kvalme, og mit venstrebryst niver indvendig, det gjorde det ihvertfald hele natten men ikke længere:-( 

Hvad tror i det er? Er fødslen måske nær eller er det bare mig der ønsker det sindeligt! Er 39+3 hjælp mig de damer:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

LilleLene

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har ikke sovet ordentligt i lang tid, hver aften kan jeg tisse op til 10-20 gange, jeg har oveni det en masse plukveer, og kan kun ligge på min højre side, lige så snart jeg ligger på ryggen helt så får jeg ondt og det føles som om jeg tisser i bukserne, oveni i det, kan jeg jo ikke ligge hele natten på den ene side, bliver helt lam i kroppen af at alt vægten ligger på højre side/ben/arm :-( 

Jeg har sovet i 3 timer og har været vågen siden kl 4 og har haft en del mens smerter i aften, det har været så slemt at jeg ikke kunne ligge, og har bare lyst til at grave min egen grav fordi jeg er så søvnig og træt! 

Jeg har også haft en del kvalme, og mit venstrebryst niver indvendig, det gjorde det ihvertfald hele natten men ikke længere:-( 

Hvad tror i det er? Er fødslen måske nær eller er det bare mig der ønsker det sindeligt! Er 39+3 hjælp mig de damer:-(

sådan startede mine veer

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

LilleLene skriver:

sådan startede mine veer

Gik der dage? Eller da det første ve kom til fødslen hvor længe to d??  

Jeg er sååååå træt

Anmeld

11. oktober 2012

LilleLene

Ønskebarnet12 skriver:

Gik der dage? Eller da det første ve kom til fødslen hvor længe to d??  

Jeg er sååååå træt

altså nu har jeg så haft veer 3 gange inden de rigtige kom

men da jeg skulle føde startede mine veer fredag kl 15, bare som mens-smerter
de begyndte at gøre ondt kl 19
og lørdag kl 18.32 er han født

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

LilleLene skriver:

altså nu har jeg så haft veer 3 gange inden de rigtige kom

men da jeg skulle føde startede mine veer fredag kl 15, bare som mens-smerter
de begyndte at gøre ondt kl 19
og lørdag kl 18.32 er han født

Åh håber virkelig han kommer ud snart, for jeg ligner noget der er løgn, mine øjne er blevet røde og hævet :-(

Anmeld

11. oktober 2012

LilleLene

sørg for at få hvilet dig

Anmeld

11. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

sådan føltes mine veer igår.. men de er gået i sig selv igen ...  v i skal altså snart have vores små bebser søde!

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

LilleLene skriver:

sørg for at få hvilet dig

Ja, hviler mig om morgen 

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

sådan føltes mine veer igår.. men de er gået i sig selv igen ...  v i skal altså snart have vores små bebser søde!

Åh søde! Det slet ikke sjovt at være gravid længere :-p men mon vi ikke føder her i weekenden hvis vi heldige :-) sender dig en masse kram og ve støv

Anmeld

11. oktober 2012

Faith

Sådan havde jeg det de sidste 14 dage inden jeg fødte Jonathan.

Havde det mildt sagt elendigt! Kunne ikke sove, tissede konstant, havde MEGA mange plukveer og var bare generelt sølle.

Jeg vidste bare jeg ikke ville gå tiden ud, og ganske rigtigt kom han 38+1

Tror din krop er ved at lade op til en fødsel. Håber ikke der kommer til at gå uger som med mig.

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.