Grød ;d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

MissTas

solskinsliv skriver:

Det er da spøjst, min sp sagde at man sagtens bare kunne putte pulveret i grøden når den var kølet ned til samme temperatur som vandet skal være når du laver en flaske, der er nok lige så mange meninger som der er sp'er

sikkert nok men hvis man læser på pakken, står der også at man altid skal blande i korrekt forhold.. for ellers kan det medfører til dehydrering eller at barnet for utilstrækkelig mængde energi. Og det med nyrerne har jeg både hørt og læst

så jeg ville ikke gøre det.. sys det er mærkeligt hvis din SP har sagt sådan

men klart du følger de instrukser du har fået jeg ville bare dele ud af min erfaring omkring det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Koen.

solskinsliv skriver:

DDeDete

Det er da spøjst, min sp sagde at man sagtens bare kunne putte pulveret i grøden når den var kølet ned til samme temperatur som vandet skal være når du laver en flaske, der er nok lige så mange meninger som der er sp'er

Det er os sådan min sp siger man skal!!

Anmeld

11. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Mor til Ella skriver:

Nej det er enlig det der er lidt sjovt for hun virker nemlig ikke kræsen, men som jeg har heller ingen appetit om morgenen, det virker faktisk som om hun ikke har lyst

Hun er 7 mdr. Og skal starte dagpleje her den første, så ville gerne have de madproblemer ordnet lidt inden

Nej det der morgenmad der er heller ikk rigtigt mig ;D hehe .

Håber da jeres projekt kommer til at lykkes inden hun starter

Anmeld

11. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Team Putte skriver:

Det mindste du kan blande er 30 ml med 1 skefuld pulver Så små mængder er som ofte ik nødvendige så derfor starter beregningen ved 3 skefulde og 90 ml, men det er jo bare at dele det med 3 for at finde ud af hvor meget vand der skal til en enkelt skefuld

Okaj tak har købt nogle brikker idag . Det var lidt nemmere så får hun resten af brikken når hun skal have flaske så det ik går til spilde

Anmeld

11. oktober 2012

morbibi

MissTas skriver:

sikkert nok men hvis man læser på pakken, står der også at man altid skal blande i korrekt forhold.. for ellers kan det medfører til dehydrering eller at barnet for utilstrækkelig mængde energi. Og det med nyrerne har jeg både hørt og læst

så jeg ville ikke gøre det.. sys det er mærkeligt hvis din SP har sagt sådan

men klart du følger de instrukser du har fået jeg ville bare dele ud af min erfaring omkring det

Du blander også korrekt, når du laver grøden på ex. 90 ml og 2 tsk majsmel og lader det køle ned og tilsætter så 3 skefuld mme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.