Grød ;d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MissTas skriver:

når du blander MME i grøden skal det være færdigblandet, du må aldrig bare putte pulveret i, da det er vigtigt at MME blandes korrekt, for ellers kan barnets nyrer stå af.

Så husk endelig at blande den rigtige mængde pulver og vand og så bland mælken i grøden

Okaj ! 1000 tak ..

Så jeg blander bare 90 ml nan1 og putter i grøden ? Og hælder resten ud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

MissTas

MarleneOlsen skriver:

Okaj ! 1000 tak ..

ja fx. alt efter hvor meget du vil have i grøden. men bland altid færdigblandet i

Anmeld

11. oktober 2012

MissTas skriver:

ja fx. alt efter hvor meget du vil have i grøden. men bland altid færdigblandet i

Okaj tak ..

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella

MarleneOlsen skriver:

Hva gir du hende så ?

Jamen efter jeg har droppet grød og sådan er hun begyndt at få mere og mere af vores mad, rugbrød pålæg og sådan..... og ellers flaske....

Hun har en ide om at hun ikke vil have hjælp til at spise så det vil sige ALT med ske kommer ikke ind, hun vil selv så hun får ting hun selv kan sidde med....

Det sværeste er morgenmad man har jo ikke lige en ekstra time hver morgen til at hun kan sidde og tygge i et stykke brød, så der har vi ikke lige kunne knække koden endnu......

Vi har store maveproblemer med hende, men det er faktisk også bleven bedre efter vi stoppede med at komme grød i hende....

Men det er træls for hun bliver jo ikke ordenlig mæt, så hun sover rigtig dårligt

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella skriver:

Jamen efter jeg har droppet grød og sådan er hun begyndt at få mere og mere af vores mad, rugbrød pålæg og sådan..... og ellers flaske....

Hun har en ide om at hun ikke vil have hjælp til at spise så det vil sige ALT med ske kommer ikke ind, hun vil selv så hun får ting hun selv kan sidde med....

Det sværeste er morgenmad man har jo ikke lige en ekstra time hver morgen til at hun kan sidde og tygge i et stykke brød, så der har vi ikke lige kunne knække koden endnu......

Vi har store maveproblemer med hende, men det er faktisk også bleven bedre efter vi stoppede med at komme grød i hende....

Men det er træls for hun bliver jo ikke ordenlig mæt, så hun sover rigtig dårligt

Hun er rigtigt selvstændig hehe ..

Hold da op mætter jeres mad hende ik, eller spiser hun da ik så meget

Hva spiser hun så om morgen ? Bare en bolle ?

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella

MarleneOlsen skriver:

Hun er rigtigt selvstændig hehe ..

Hold da op mætter jeres mad hende ik, eller spiser hun da ik så meget

Hva spiser hun så om morgen ? Bare en bolle ?

Hun spiser bare ikke nok det tager jo tid at blive mæt, og når hver ting skal vendes 1000 gange og ind og ud af munden lige så mange gange bliver hun utålmodig før hun bliver mæt 

Jamen lige nu kører vi forsøg med havrefras og a38 på SP opfordring, men det er heller ikke lige sagen ØV 

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella skriver:

Hun spiser bare ikke nok det tager jo tid at blive mæt, og når hver ting skal vendes 1000 gange og ind og ud af munden lige så mange gange bliver hun utålmodig før hun bliver mæt 

Jamen lige nu kører vi forsøg med havrefras og a38 på SP opfordring, men det er heller ikke lige sagen ØV 

Når ja . Maden skal lige tjekkes et par gange eller to ;D

Øv altså . Sikke en kræsne lille pige i har fået jer .. Hvor gammel er hun ?

Anmeld

11. oktober 2012

Team Putte

MarleneOlsen skriver:

Okaj ! 1000 tak ..

Det mindste du kan blande er 30 ml med 1 skefuld pulver Så små mængder er som ofte ik nødvendige så derfor starter beregningen ved 3 skefulde og 90 ml, men det er jo bare at dele det med 3 for at finde ud af hvor meget vand der skal til en enkelt skefuld

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Ella

MarleneOlsen skriver:

Når ja . Maden skal lige tjekkes et par gange eller to ;D

Øv altså . Sikke en kræsne lille pige i har fået jer .. Hvor gammel er hun ?

Nej det er enlig det der er lidt sjovt for hun virker nemlig ikke kræsen, men som jeg har heller ingen appetit om morgenen, det virker faktisk som om hun ikke har lyst

Hun er 7 mdr. Og skal starte dagpleje her den første, så ville gerne have de madproblemer ordnet lidt inden

Anmeld

11. oktober 2012

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

når du blander MME i grøden skal det være færdigblandet, du må aldrig bare putte pulveret i, da det er vigtigt at MME blandes korrekt, for ellers kan barnets nyrer stå af.

Så husk endelig at blande den rigtige mængde pulver og vand og så bland mælken i grøden

Det er da spøjst, min sp sagde at man sagtens bare kunne putte pulveret i grøden når den var kølet ned til samme temperatur som vandet skal være når du laver en flaske, der er nok lige så mange meninger som der er sp'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.