Vi har ødelagt vores søn! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Kaufie

William har da vist siddet og sovet på bagsædet mens vi var en tur om McDrive - ellers har han ikke været der - kun snuset lugten i søvne.....

Men jeg er rimelig sikker på han ville elske at slikke ketchup af deres pomfritzer...... Måske kunne han også slikke den af deres gulerødder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

William har da vist siddet og sovet på bagsædet mens vi var en tur om McDrive - ellers har han ikke været der - kun snuset lugten i søvne.....

Men jeg er rimelig sikker på han ville elske at slikke ketchup af deres pomfritzer...... Måske kunne han også slikke den af deres gulerødder???

Det kunne Freja i hvert fald...

Anmeld

27. maj 2009

ka li ja

Tut skriver:

Vi har spist McDonald til aftensmad og Noah fik et happymeal

Sidst vi spiste McD var da jeg ventede Noah, så det er ikke ofte vi gør det, men nu havde vi (læs: JEG) lige lyst til det.

Så nu er han ødelagt - no way back!

Vi havde ellers aftalt at han skulle være meget ældre når han fik sådan noget, men nøj han elskede det. Vi byttede dog sodavanden ud med mælk, for vi nægter at give ham sodavand.

Ville bare lige dele min dårlige samvittighed med jer.

Mette - lidt flov over hvad jeg propper i mit barn.

hahaha bare vent!! når i får nummer 2 går alt det der i vasken med hvornår man mener de skal ha hvad!!
arthur får stort set alt alexander får(fx fradagsslik!  det fik xander sgu ikke)
men man kan jo ikke bare gi den ene vel

jeg er sikker på han har syntes at det var helt fantastisk at få sådan en omgang McD.

uhmm jeg kunne godt spise en chokolade muffin!!!!

aj jeg er nødt til at stoppe med bare noget af det søde..
jeg ser jo lige så gravid ud som BM!!

Anmeld

27. maj 2009

Millebasse

Så er min søn også ødelagt... Han har smagt Mc-D, men gider ikke burgerne, men elsker pomfritterne....

Camilla = dårlig mor??

Anmeld

27. maj 2009

Muffinmus

Mja....William har bestemt ikke været på mcd....eller fået mad derfra. Men han har 3 gange fået pomfritter om lørdagen...så nu er han da også ødelagt desværre..
Han elskede i øvrigt at slikke ketchuppen af dem

Anmeld

27. maj 2009

bette

hehe det er da ik noget ungerne dør af..
hvis det er en sjældent gang i mellem..

mikkel gider slet ikke spise fastfood.. det hurer ham slet ikke..
men ketchup og remo kan han sagtens slikke af en pomfrit.. men han spiser ikke pomfritten..

Anmeld

27. maj 2009

Kaufie

Nå - rart at høre min knejt ikke er den eneste, der slikker ketchup og remo i sig....

Jeg har sågar set ham grave skeen ned lige midt i klatten og tage en skefuld KUN med det.... Så nu bliver det spredt jævnt ud over hele portionen - fx ved kartoffelmos eller kødsauce..... eller pommes.....

Anmeld

27. maj 2009

Astrid P

Kaufie skriver:

Nå - rart at høre min knejt ikke er den eneste, der slikker ketchup og remo i sig....

Jeg har sågar set ham grave skeen ned lige midt i klatten og tage en skefuld KUN med det.... Så nu bliver det spredt jævnt ud over hele portionen - fx ved kartoffelmos eller kødsauce..... eller pommes.....

Smilla spiser også ketchup uden noget hvis hun får lov. Og gerne med fingrene... Hun ELSKER at sidder og fedte med det stads.

Anmeld

27. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

hahaha bare vent!! når i får nummer 2 går alt det der i vasken med hvornår man mener de skal ha hvad!!
arthur får stort set alt alexander får(fx fradagsslik!  det fik xander sgu ikke)
men man kan jo ikke bare gi den ene vel

jeg er sikker på han har syntes at det var helt fantastisk at få sådan en omgang McD.

uhmm jeg kunne godt spise en chokolade muffin!!!!

aj jeg er nødt til at stoppe med bare noget af det søde..
jeg ser jo lige så gravid ud som BM!!

Men det er jo også hyggeligt med sådan et mavemøde

Anmeld

27. maj 2009

ka li ja

linemus skriver:

Men det er jo også hyggeligt med sådan et mavemøde

ja det burde vi gøre i noget oftere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.