Vi har ødelagt vores søn! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Tut

Vi har spist McDonald til aftensmad og Noah fik et happymeal

Sidst vi spiste McD var da jeg ventede Noah, så det er ikke ofte vi gør det, men nu havde vi (læs: JEG) lige lyst til det.

Så nu er han ødelagt - no way back!

Vi havde ellers aftalt at han skulle være meget ældre når han fik sådan noget, men nøj han elskede det. Vi byttede dog sodavanden ud med mælk, for vi nægter at give ham sodavand.

Ville bare lige dele min dårlige samvittighed med jer.

Mette - lidt flov over hvad jeg propper i mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Susan1978

årh hold op i er blæret... tænk at det er første gang at han får MCD..

Emil har vist fået det et par gange..  3 eller sådan noget og han får heller ik sodavand.. Ea gør heller ik..   eller jo hun får danskvand og Emil får alm postevand..

Emil kan godt lide den der kedelige papburger, men så spiser han heller ik ret meget mere..

Susan som synes i er blæret..  og skid vær med det... hvis nu i først kommer derhen igen når blyb skal være storesøster/bror... så går det nok.

Anmeld

26. maj 2009

Nadi

Et par gange??!!! Hold op så tør jeg slet ikke fortælle hvor mange gange vi har fået det herhjemme  Jeg er selv skide træt af at vi ikke bare kan lade være, jeg håber og tror det bliver bedre når vi flytter (så får vi jo 23km til nærmeste mcD)
Vi plejer også altid at bytte sodavanden ud med juice eller mælk. Oliver kan simpelthen ikke lide sodavand!

Jeg synes også i er total hard core og hvis Noah er ødelagt nu, så er Ollie dobbelt-ødelagt

Anmeld

26. maj 2009

Tut

Tak - i har lige givet mig meget bedre samvittighed

Dejligt at vide at der er andre end os der godt kan lide "restaurant den gyldne måge"

Men hvorfor får jeg kun lyst til det når jeg er gravid? Hmmmm.....

Mette

Anmeld

26. maj 2009

Joan ( Smallie )

Niels har heller aldrig været på mac d jeg er ret sikker på han ikke kan li det. Det er da nok noget han kommer til at prøve på et tidspunkt men det er simpelhen fordi jeg ikke kan fordrage det mad og så får han heller en rød pølse.
Men nu skal i ikke tro jeg er hellig på nogen måde, han får så bare nogen andre ting.

Joan

Anmeld

26. maj 2009

Joan ( Smallie )

Tut skriver:

Tak - i har lige givet mig meget bedre samvittighed

Dejligt at vide at der er andre end os der godt kan lide "restaurant den gyldne måge"

Men hvorfor får jeg kun lyst til det når jeg er gravid? Hmmmm.....

Mette

Ja det er sku underligt. JEg kan nomalt ikke li maden derfra men da jeg ventet Anne var jeg også derude et par gange. Og nu kan jeg SLET ikke have det

Anmeld

26. maj 2009

Sweet1978

Jeg bor 200 m. fra en Mc Donalds, men alligevel gør vi det kun et par gange om året. Synes hjemmelavede burgere er bedre, men mine børn er også ødelagt, vi har også prøvet Burger King.

Anmeld

27. maj 2009

Lise

HVOR KU' DU??? Stakkels lille Noah..  

Simon har været med på McD et par gange, på turen ml. Hvidovre og Aalborg, men den onde mor havde klapsamner, riskager og æbler i både med til den endnu uvidende søn..  Men legetårnet var alle tiders  

Anmeld

27. maj 2009

ivfmarie

Vi har aldrig haft Malte med, men Freja har været med to gange... første gang gad hun slet ikke ha noget.. Sidste gang spiste hun lidt fritter - og alle mine gulerødder.. Dygtig pige!! Mors pige! I mit univers er McD mad det samme som pap med smag...

Marie

Anmeld

27. maj 2009

ivfmarie

Lise skriver:

HVOR KU' DU??? Stakkels lille Noah..  

Simon har været med på McD et par gange, på turen ml. Hvidovre og Aalborg, men den onde mor havde klapsamner, riskager og æbler i både med til den endnu uvidende søn..  Men legetårnet var alle tiders  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.