Det kan man måske mene, når man selv kan planlægge at man vil have et barn eller flere... Men synes ærligtalt at det er frisk at have en mening om man har ret til et barn eller ej! I bund og grund handler det vel om at barnet har en mor og en far der elsker det betingelses løst? Og hvis det skal komme til det, synes jeg overhovedet ikke at børn der er adopterede er mere beskyttet, eller har bedre vilkår. De vil altid føle sig splittet, og tror jeg- have et ben i deres hjemland. Synes da helt ærligt at det er bedre med anonym donor, så der ikke er noget at føle sig splittet over.. Det her barn der har været så heldig at få en mor og en far der vil kunne give det alt (her mener jeg naturligvis ikke materielle goder), har vel fået den mor og far den har brug for...ikke en "far" i periferien der egentlig ikke vil have noget med det at gøre, men gerne ville tjene hurtige 500kr. Børnene bliver da helt vildt splittede af at vide at der står nogle ude på sidelinjen der egentlig ikke har en skid at gøre i deres liv.
Det kan godt være man kan være relateret genmæssigt, men synes det må være kærligheden til barnet der sejrer!
Anja -Der hverken har adoptiv børn eller donorbørn, men som har brugt MEGET tid på at få mit det første barn, og aldrig kommer til at forstå at nogle skal gøre sig til dommere for, om andre skal have børn eller ej...
Anmeld