Regioner og styrelse i strid om donation af æg og sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.616 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Politiken

Danske Regioner skal nu diskutere prisen for donation af æg og sæd. I Region Midtjylland er der stor betænkelighed ved at betale for donationer overhovedet.

Skal mænd, der donerer en klat sæd, have de samme 500 kroner som kvinder, der under indtagelse af store mængder farlige hormoner, donerer et æg?

Det skal sundhedsudvalget i Danske Regioner drøfte, efter at det midtjyske regionsråd onsdag havde temaet på dagsordenen.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Honningblomst

Synes faktisk slet ikke der skulle betales for sådanne "ydelser".

Anmeld

12. marts 2008

Regine

jeg syntes at kvinder skal have mere for at doner æg for det er en lang og ubehalig proces og vi har jo alle kun et hvis antal...

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

Men det er jo ikke sådan at kvinder kun gør det for andre, de er jo alligevel igang med at lave æg..*S*
Nå men jeg er nok helt derude, hvor jeg faktisk ikke synes man burde få børn vha andres æg eller sæd...meeeeen, det er jo en hel anden diskussion..;o)

Anmeld

12. april 2008

Anna-Rosa

Eva skriver:

Men det er jo ikke sådan at kvinder kun gør det for andre, de er jo alligevel igang med at lave æg..*S*
Nå men jeg er nok helt derude, hvor jeg faktisk ikke synes man burde få børn vha andres æg eller sæd...meeeeen, det er jo en hel anden diskussion..;o)

Det kunne jeg da egentlig godt tænke mig at vide hvorfor?:S

Anmeld

12. april 2008

Honningblomst

Hvad ville du gerne vide??? Hvorfor jeg ikke mener man skal lave børn vha anonym æg eller sæd??

Anmeld

12. april 2008

Anna-Rosa

ja ;)

Anmeld

12. april 2008

Honningblomst

Jeg synes ikke man kan være det bekendt over for børnene...det er synd, der er alt for store omkostninger for dem. Men bare min mening.
Knus..(H)

Anmeld

12. april 2008

Anna-Rosa

Men hvad er så din holdning til adoption?

Anmeld

12. april 2008

Honningblomst

Synes det er fint...de børn er jo ikke nogle der bevidst er "produceret" uden den ene halvdel af deres identitet....hvis du forstår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.