forskellen på dine graviditeter med dreng og pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

Nej det var sgu en hård graviditet med min dreng. Og ik nok med det prikken over iet var at den dag mit vand sivede ser fik jeg konstaterede hendes! Så var tæt på ks men det havde sivet i mere end 4 timer så skulle føde normalt, men vi blev indlagt i 10 dage efter fødslen hvor han fik pencillien.

Hendes = herpes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

1990h

frk andreasen skriver:

Nej det var sgu en hård graviditet med min dreng. Og ik nok med det prikken over iet var at den dag mit vand sivede ser fik jeg konstaterede hendes! Så var tæt på ks men det havde sivet i mere end 4 timer så skulle føde normalt, men vi blev indlagt i 10 dage efter fødslen hvor han fik pencillien.

puha det altså noget af en start..

Anmeld

10. oktober 2012

oerbaek

Mine 2 første graviditeter var ens men den 3 var meget anderledes og var sikker på at jeg ventede en pige 3 gang, men jeg har 3 drenge  

Anmeld

10. oktober 2012

UngMor83

Steinbrenner skriver:

Jeg har 2 drenge og er nu gravid med en lille pige i maven, jeg har ikke haft de helt store forskelle på graviditeterne.

Jeg har haft en del kvalme i starten af denne graviditet og er blevet noget bred om hofterne, hvor jeg med drengene ikke har haft skyggen af kvalme og det hele har siddet på maven, men ellers ingen forskel

Sjovt, her har det været lige omvendt

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

1990h skriver:

hvad oplevede du af forskelle i dine graviditeter og hvad køn var det?

Der var faktisk ikke rigtigt nogle...ikke så vidt jeg kan huske, kun forskellene på det enkelte barns temperament, og så måden de fyldte mig ud på.

Begge pigerne sad på siderne og drengen lå foran, så når man så mig bagfra med pigerne, var jeg næsten helt firkantet hele vejen op og ned, hvor jeg med sønneke, stadig havde min timeglasfigur.

Men jeg havde hverken mere eller mindre kvalme eller halsbrand eller andet, plukveer og alt til faget hørende, så nej, der var ingen forskel

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.