forskellen på dine graviditeter med dreng og pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

1990h

hvad oplevede du af forskelle i dine graviditeter og hvad køn var det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Steinbrenner

1990h skriver:

hvad oplevede du af forskelle i dine graviditeter og hvad køn var det?

Jeg har 2 drenge og er nu gravid med en lille pige i maven, jeg har ikke haft de helt store forskelle på graviditeterne.

Jeg har haft en del kvalme i starten af denne graviditet og er blevet noget bred om hofterne, hvor jeg med drengene ikke har haft skyggen af kvalme og det hele har siddet på maven, men ellers ingen forskel

Anmeld

10. oktober 2012

KTP86

Mine graviditeter har været 3 "ens" og 4eren var så modsat at jeg var 100% sikker på at det kun kunne betyde at jeg ventede en pige! Men det gjorde jeg altså ikke. Der gemte sig endnu en dreng ^^ 

Anmeld

10. oktober 2012

1990h

Steinbrenner skriver:

Jeg har 2 drenge og er nu gravid med en lille pige i maven, jeg har ikke haft de helt store forskelle på graviditeterne.

Jeg har haft en del kvalme i starten af denne graviditet og er blevet noget bred om hofterne, hvor jeg med drengene ikke har haft skyggen af kvalme og det hele har siddet på maven, men ellers ingen forskel

okai har bar fået kommentarene at det nok er en pige da jeg hverken har kvalme eller opkast eller noget og er i 13 uge..

men det sikkert meget individuelt..du var jo så ik dårlig ved dine drenge men ved pigen

Anmeld

10. oktober 2012

Steinbrenner

1990h skriver:

okai har bar fået kommentarene at det nok er en pige da jeg hverken har kvalme eller opkast eller noget og er i 13 uge..

men det sikkert meget individuelt..du var jo så ik dårlig ved dine drenge men ved pigen

Jeg tror også at det er MEGET forskelligt fra person til person, med min første dreng vidste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 12+ uger henne, jeg havde abosult ingen symptomer udover at min mand og jeg overvejede om jeg evt. skulle en smut til lægen for jeg havde ingen kontrol over mine følelser, min mand var overbevist om at jeg havde OCD, men så var det bare hormoner

Anmeld

10. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde stort set to ens graviditeter - og jeg fik 1. gang en dreng og 2. gang en pige

Anmeld

10. oktober 2012

frk andreasen

med mine 2 piger i Den første og den her 3 graviditet er fuldstændig ens på nær jeg tog 34 kg på 1 gang og har kun taget 8 kg på i denne er i 31 uge.. har ik haft så meget kvalme i starten mere sådan løbende har det stadig og begge gange er brysterne først blevet ømme efter 12 uge. Har haft det godt begge gange. Bækkenløsning. Halsbrand. maverne har siddet lavt og er runde. Humøssvingninger bag liggende moderkager
2 graviditet min dreng
Var jeg en omvandrende zombie fra7-16 uge kastede op konstant og var virkelig syg havde svamp gang på gang. Slemme bækkensmerter
Tog 12 kg på men tabte 3 kg de sidste par uger inden fødslen. Tudede konstant. Maven sad højt og var kæmpe stor og spids vand i fødderne. Halsbrand. Moderkagen var foranliggendene så blødte en del i slutningen pga moderkagen rev sig løs

Så her er der forskel

Anmeld

10. oktober 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

med mine 2 piger i Den første og den her 3 graviditet er fuldstændig ens på nær jeg tog 34 kg på 1 gang og har kun taget 8 kg på i denne er i 31 uge.. har ik haft så meget kvalme i starten mere sådan løbende har det stadig og begge gange er brysterne først blevet ømme efter 12 uge. Har haft det godt begge gange. Bækkenløsning. Halsbrand. maverne har siddet lavt og er runde. Humøssvingninger bag liggende moderkager
2 graviditet min dreng
Var jeg en omvandrende zombie fra7-16 uge kastede op konstant og var virkelig syg havde svamp gang på gang. Slemme bækkensmerter
Tog 12 kg på men tabte 3 kg de sidste par uger inden fødslen. Tudede konstant. Maven sad højt og var kæmpe stor og spids vand i fødderne. Halsbrand. Moderkagen var foranliggendene så blødte en del i slutningen pga moderkagen rev sig løs

Så her er der forskel

Moderkagen lagde ned over fødselskanalen så var til ekstra scanninger men den flyttede sig heldigvis med op

Anmeld

10. oktober 2012

1990h

frk andreasen skriver:

2 graviditet min dreng

Så her er der forskel

hold da op ja sikke en forskel....

lyder alligevel ikke særligt rart den ene af dine graviditeter..

Anmeld

10. oktober 2012

frk andreasen

1990h skriver:

hold da op ja sikke en forskel....

lyder alligevel ikke særligt rart den ene af dine graviditeter..

Nej det var sgu en hård graviditet med min dreng. Og ik nok med det prikken over iet var at den dag mit vand sivede ser fik jeg konstaterede hendes! Så var tæt på ks men det havde sivet i mere end 4 timer så skulle føde normalt, men vi blev indlagt i 10 dage efter fødslen hvor han fik pencillien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.