Konfirmations opsparing (!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Finemoar<3

Storms-Mor skriver:

OMG hun får mange penge så !! ..

vores søn var det man max må sætte ind på en børneopsparning - men er os i den mening at alle børnene skal ende på lige meget

(ikke at jeg siger i ikk gør sådan)

Ja det ender med at blive en god sjat kroner!

Hvis vi går flere børn, så skal de selvfølgelig have helt det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

miig1989

Finemoar<3 skriver:

Christ altså - hm, det må min bankmand sætte mig ind i

Sidespring - hvornår springer ham tossen?

De ville vist prøve igen på torsdag

Anmeld

10. oktober 2012

Finemoar<3

MorDk skriver:

Stadig regler .... hihi... men holder man sig under maxbeløb så skal man ikk indberette til SKAT

Haha, det skal jeg heltsikkert - nægtet at betale skat af vores gavmildhed overfor vores datter!

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Finemoar<3 skriver:

Haha, det skal jeg heltsikkert - nægtet at betale skat af vores gavmildhed overfor vores datter!

PRÆCIIIS

Anmeld

10. oktober 2012

Finemoar<3

miig1989 skriver:

De ville vist prøve igen på torsdag

Sikke en pussy, hehe..

imorgen torsdag?

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

JAAA TOTAL KYLLING... HVAD GØR LIDT VIND HAHA

Anmeld

10. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
MorDk skriver:

Herhjemme har vi oprettet en konfirmations opsparing til hver af ungerne. Der sættes 200 kr. ind om måneden. Når ungerne skal konfirmeres så er der penge på kontoen til fest/gaver... hvilket er dejligt at tænke på... så behøver man ikke året inden konfirmationen panikke pga.  konfirmationen er lige om hjørnet...  Fik rådet af min storesøster, som har 4 unger...

Ville bare dele dette med jer...

Beløb til fest/gaver: Mindst 31.200 kr. Det er jo et flot beløb

Vi er ikke begyndt på opsparingen endnu, fordi vi har planlagt at vente til jeg er færdig med min uddannelse. (om 6 år) Så tager vi et år hvor vi lever som på su... Så har i regnet os frem til der kommer til at stå 100.000 tilsammen... (faktisk 120.000, men regner med der kommer lidt mere i transportudgifter)

Så der kommer til og stå 50 tusinde på hver... (Nu må vi se om vi vælger og dele den i 3 så der kommer til og så 33 tusinde i hver pulje, og vi så holder bryllup for den sidste )

Anmeld

10. oktober 2012

miig1989

Finemoar<3 skriver:

Sikke en pussy, hehe..

imorgen torsdag?

Ja, det vil jeg tro

Anmeld

10. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Herhjemme har vi oprettet en konfirmations opsparing til hver af ungerne. Der sættes 200 kr. ind om måneden. Når ungerne skal konfirmeres så er der penge på kontoen til fest/gaver... hvilket er dejligt at tænke på... så behøver man ikke året inden konfirmationen panikke pga.  konfirmationen er lige om hjørnet...  Fik rådet af min storesøster, som har 4 unger...

Ville bare dele dette med jer...

Beløb til fest/gaver: Mindst 31.200 kr. Det er jo et flot beløb

Vi har 2 forskellige:

A: Konfirmation (100.- om mdr.)

B: Barnedåb nr. 2 (150.- om mdr.)

De penge vi så ikke bruger til barnedåben - går direkte ind på konkirmation, og de penge som er tilovres (vist der er nogle), går direkte ind på konfirmation nr. 2 (kommende konto, når vi får nr. 2)

Anmeld

10. oktober 2012

Lone Jakobsen

vi har blot valgt at begynde allerede her i efteråret med at bestille fx. telt, service og mad. på den måde har vi ikke alle udgifterne til foråret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.