Konfirmations opsparing (!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

MorDk

Monica P skriver:

virkelig god ide, det skal vi have lavet 

Monica

Dejligt jeg kunne komme med et godt råd herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

Herhjemme har vi oprettet en konfirmations opsparing til hver af ungerne. Der sættes 200 kr. ind om måneden. Når ungerne skal konfirmeres så er der penge på kontoen til fest/gaver... hvilket er dejligt at tænke på... så behøver man ikke året inden konfirmationen panikke pga.  konfirmationen er lige om hjørnet...  Fik rådet af min storesøster, som har 4 unger...

Ville bare dele dette med jer...

Beløb til fest/gaver: Mindst 31.200 kr. Det er jo et flot beløb

gud en smart ide - så laaangt har vi slet ikk tænkt ..

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

gud en smart ide - så laaangt har vi slet ikk tænkt ..

Anmeld

10. oktober 2012

L83

MorDk skriver:

Herhjemme har vi oprettet en konfirmations opsparing til hver af ungerne. Der sættes 200 kr. ind om måneden. Når ungerne skal konfirmeres så er der penge på kontoen til fest/gaver... hvilket er dejligt at tænke på... så behøver man ikke året inden konfirmationen panikke pga.  konfirmationen er lige om hjørnet...  Fik rådet af min storesøster, som har 4 unger...

Ja det er en rigtig god ide jeg har os lavet en på begge mine sætter så kun 150 på hver af dem men er os alene og der skal jo os penge på børneopsparingskontoerne hehe

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

L83 skriver:

Ja det er en rigtig god ide jeg har os lavet en på begge mine sætter så kun 150 på hver af dem men er os alene og der skal jo os penge på børneopsparingskontoerne hehe

Anmeld

10. oktober 2012

Brams

MorDk skriver:

Det er nemlig en super god idé. Vi startede sådan en opsparing til Lærkes konfirmation da hun var 1 år og vi sætter 150 kr. ind hver måned

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Det er nemlig en super god idé. Vi startede sådan en opsparing til Lærkes konfirmation da hun var 1 år og vi sætter 150 kr. ind hver måned

Vi startede da  Bassen blev født!

Anmeld

10. oktober 2012

Finemoar<3

isabellasmor skriver:

Man kan oprette noget der hedder en gave-konto , den kan man binde præcis som med en børneopsparring, og den kan man sætte ind på så meget man vil, når man vil ... Vi sætter ialt 500 kr ind om mrd. ( jeg sætter 250 på børneopsparringen og far sætter 250 ind på gave-kontoen) de er begge låst til hun bliver 18  

Bare en lille sidebemærkning 

Så smart, kanon du lige bød ind!!

Anmeld

10. oktober 2012

Finemoar<3

MorDk skriver:

nejjj det er ikke en selvfølge... nogle tænker ikke over det... andre har ik råd til at lægge til side...

Men jeg havde ikke lige tænkt over det før min søster sagde det...

Men jo det er godt at ligge penge til side sådan generelt... hvis man har muligheden... *S*

Hmm, det troede jeg ellers - men har man ikke råd, så er den jo ikke længere

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Finemoar<3 skriver:

Så smart, kanon du lige bød ind!!

Stadig regler .... hihi... men holder man sig under maxbeløb så skal man ikk indberette til SKAT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.