Hvad skal dine børn have i julegave i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

MorDk

Heidi / Drengeting.dk skriver:

I kan finde masser af inspiration på http://drengeting.dk/shop/frontpage.html  

Til de små der kan kravle vil jeg klart anbefale en Bilibo - det er et fantastisk legetøj som styrker motorikken og fantasien.

Drengene på +3 skal da have en fed racerbane kuglebane hvor bilerne kan køre om kap!

De store drenge skal have en "rigtig" racerbane fra Darda

og måske et udstødningsrør med lyd i til cyklen

Bare kig ind i butikken, - der er masser af inspiration at hente :-)

Mange "før-julehilsner"

Heidi / Drengeting.dk

Sådan en tror jeg vil give ham en anden gang... de er smarte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

MorDk

Her giver vi ungerne for max. 500 kr hver...

Hvad med jer? Har I max. beløb på eller?

Anmeld

10. oktober 2012

Moar2011

Mor til lille Matilde skriver:

ja det kunne jeg lige se.. men hun svare ikke rigtigt

neej nemlig ..
ville gerne have elefanten nu hih..

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

neej nemlig ..
ville gerne have elefanten nu hih..

Det er nok lidt svært at svare hvis man ikke er online

Anmeld

10. oktober 2012

Laulund87

Hyggelig tråd!

Maria skal faktisk også have Fjällräven, men jeg ved ikke om hun bare får den eller det bliver julegave/fødselsdagsgave (Hun bliver 3 år d. 8. december)

Hun er helt skudt i dukker i tiden så tror hun får en dukke med tilbehør og en højstol til den Hun får Brio dukkevognen af sin farfar, ellers havde hun fået den af os.

Anmeld

10. oktober 2012

Mor til matilde og gustav

MorDk skriver:

Det er nok lidt svært at svare hvis man ikke er online

det er nemlig rigtigt

Anmeld

10. oktober 2012

Mariajny

Laulund87 skriver:

Hyggelig tråd!

Maria skal faktisk også have Fjällräven, men jeg ved ikke om hun bare får den eller det bliver julegave/fødselsdagsgave (Hun bliver 3 år d. 8. december)

Hun er helt skudt i dukker i tiden så tror hun får en dukke med tilbehør og en højstol til den Hun får Brio dukkevognen af sin farfar, ellers havde hun fået den af os.

hehe sjovt men lige et sidespring jeg hedder også Maria og har fødselsdag den 8 dec

Anmeld

10. oktober 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Lærke (2 1/2) har vi bestemt at selvom der herinde i en debabt blev nævn hvor dårlig den var for ryg ovs. så får hun os en fjällräven mini, det er virkelig begrænset hvad de skal slæbe på. derudover får hun nogle prinsesse udklædningskjoler da det bare er det helt store hit

Liam (knap 5 mdr) Er en helt anden sag, har vitterlig ingen ide hvad han skal have da han har ALT

Maria får den altså også, men børnehaven har også sagt at de ikke selv skal slæbe madpakker osv når de er på tur. De tager sådan en trolly med som pædagogerne kører med Så hun får den altså for den er bare lækker

Anmeld

10. oktober 2012

Laulund87

Mariajny skriver:

hehe sjovt men lige et sidespring jeg hedder også Maria og har fødselsdag den 8 dec

Det er god stil hehe

Anmeld

10. oktober 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

JJe

Maria får den altså også, men børnehaven har også sagt at de ikke selv skal slæbe madpakker osv når de er på tur. De tager sådan en trolly med som pædagogerne kører med Så hun får den altså for den er bare lækker

Jeg forhørte mig nemlig os og i vores kommende børnehave skal de heller ikke bære tingene selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.