Hvad skal dine børn have i julegave i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

DitteMarie

Sakris skriver:

Den er rigtig fint. Men den kan da slet ikke sammenlignes med bobles? 

Det kommer nok an på hvad for et barn man har. For vores bobles er hver en øre værd!

Jeg sammenligner fordi vores dreng på 22 mdr. Bruger den som trappe, slide bane og som tunnel/hule, det er jo nogle af de funktioner bobels har. Jeg tror også bobels er en fininvestering, jeg synes bare klipklap er federe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
helle85 skriver:

ja det ved jeg min dreng er helt tilfreds hvis han få en bil eller bus

men de plejer bare at få lige hvad de ønsker sig nå de har fødselsdag og jul. og min dreng ønsker sig virklig en lego togbane men der er desværer ikke 700 kr til en gave

og min datter ønsker sig en nintendo dsi men den købte jeg brugt i sommers så den skal hun have her i fødselsdagsgave

og julegave til hende ved jeg ikke for hun leger ikke med legetøj (kun hvis bror vil lege med hende)

Du kunne evt købe en brugt togbane. Gjorde jeg til mine og den fejlede intet + der var mere med end man køber i butikken til billigere penge

Anmeld

11. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker at thea ku ønske sig nogle dvd film. Evt klokkeblomst og skæg med tal og bogstaver, penge til legetøj og oplevelser, feks til biograf eller teater. Hun er 4 år.

Alberte ku ønske sig peng og tøj. Syntes vi har mere end rigeligt af legesager til hende de næste par år! Hun er 6 mdr til jul. 

Fælles ku de måske ønske sig en stor rumdeler med flotte kurve, til deres legetøj... Vh stine

Anmeld

11. oktober 2012

Sakris

DitteMarie skriver:

Jeg sammenligner fordi vores dreng på 22 mdr. Bruger den som trappe, slide bane og som tunnel/hule, det er jo nogle af de funktioner bobels har. Jeg tror også bobels er en fininvestering, jeg synes bare klipklap er federe

Ja det er jo smag og behag. Men smart er den da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.