Hvad skal dine børn have i julegave i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.524 visninger
123 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

MorDk

Herhjemme køber vi en Mini fjällräv taske (army/naturgrøn) til Bassen

Og Prinsessen får en lækker sengerand til tremmesengen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

mpr

Vi debattere det stadig herhjemme og hvor meget kærestens pige skal have for eftersom hun skal have både jule og fødselsdags gave så det er lige at være kreative :p

Anmeld

10. oktober 2012

Maise86

Mine får hver deres fatboy sækkestol.

Min søn i grøn og datteren i pink

Anmeld

10. oktober 2012

Maise86

Anmeld

10. oktober 2012

Maja88

jeg ved det faktisk ikke.. måske et ikea køkken eller en bobbel.. uha ved det ikke

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Maise86 skriver:

Åhhh de er SÅ lækre...

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Chel1992 skriver:

Vi debattere det stadig herhjemme og hvor meget kærestens pige skal have for eftersom hun skal have både jule og fødselsdags gave så det er lige at være kreative :p

Oki men der er vel ikke foreskel...? Tænker hun ka jo ik gøre for hun har føs'dag i julen?

Anmeld

10. oktober 2012

Julemusen

Phillip på snart 1 år får en bog med Peter pedal, undertøj og træ puslespil :-) han har fødselsdag her den 28. Og der får han legekøkken og krea ridderborg :-)
Vi givet større fødselsdagsgave end julegave for i julen er det jo en ren gavebod. Min mor har valgt at give bassen kalender pakket. Hun er gået helt amok. Har købt biler, legemad, bamser, plastik dyr og meget meget mere for 1000 kr! Så vidste virkelig ikke hvad jeg skulle Gøre med julegaven. Var meningen at jeg vil have givet en gåbil også. Men synes det bliver alt for meget. Vi har ski' ikke plads til alle de ting hehe.

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Kitty-Katten skriver:

Phillip på snart 1 år får en bog med Peter pedal, undertøj og træ puslespil :-) han har fødselsdag her den 28. Og der får han legekøkken og krea ridderborg :-)
Vi givet større fødselsdagsgave end julegave for i julen er det jo en ren gavebod. Min mor har valgt at give bassen kalender pakket. Hun er gået helt amok. Har købt biler, legemad, bamser, plastik dyr og meget meget mere for 1000 kr! Så vidste virkelig ikke hvad jeg skulle Gøre med julegaven. Var meningen at jeg vil have givet en gåbil også. Men synes det bliver alt for meget. Vi har ski' ikke plads til alle de ting hehe.

Nej præcis også derfor vi ikke køber legetøj til Bassen i år...

Han får jo også pakkekalender af mormor + "nissegaver" af os...

Anmeld

10. oktober 2012

Maja88

ej er da i total dilemma nu,....

havde slet ikke skænket det en tanke men nu,...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.