øh ja okay..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

bum bum bum..

har en veninde der siger hun kan mærke baby presse mod hendes hofte hun er kun 14  15 uger henne og første gangs gravid ..

hvilket jeg også selv er bare de første 2 mdr a min graviditet vidste jeg slet ikke jeg var gravid og ku ikke mærke baby før uge 19 20..

hendes baby må være stor hvis den allerede presser på hendes hofte-.

er selv 38+6 idag og min babys hoved presser sindsygt på mine hofter

Hmm..jeg tror nu ikke det er baby der præsser mod hendes hofter, nærmere en begyndende bækkenløsning, men det kan godt føles, som der er noget der står og præsser imod hofterne, netop ved bækkenløsning.
Hvis hun til gengæld havde sagt, at hun mærkede små spjæt og spark, hop i livmoderen, så kunne det sagtens være sandt, der er en del kvinder der mærker liv længe før uge 15.
Med mine de to ældste var der liv omkring uge 12-14 stykker og med nr 3 kunne jeg mærke en lille bitte reje ligge og vrikke i uge 9.
Og det er jeg ikke den eneste herinde, der har oplevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

natashalarsen

SussieThyssen skriver:

Hmm..jeg tror nu ikke det er baby der præsser mod hendes hofter, nærmere en begyndende bækkenløsning, men det kan godt føles, som der er noget der står og præsser imod hofterne, netop ved bækkenløsning.
Hvis hun til gengæld havde sagt, at hun mærkede små spjæt og spark, hop i livmoderen, så kunne det sagtens være sandt, der er en del kvinder der mærker liv længe før uge 15.
Med mine de to ældste var der liv omkring uge 12-14 stykker og med nr 3 kunne jeg mærke en lille bitte reje ligge og vrikke i uge 9.
Og det er jeg ikke den eneste herinde, der har oplevet.

det var jo bare det jeg vil frem til ¨

at jeg slet ikke kunne forstå hun kunne mærke baby presse ved hoften da baby jo ikke er ret stor i uge 14 15 .

tak for dit svar <3

jeg havde slet ikke ment noget ondt med mit opslag jeg var bare søgende svar nærmer, og fik det skrevet på en dum måde ...

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

det var jo bare det jeg vil frem til ¨

at jeg slet ikke kunne forstå hun kunne mærke baby presse ved hoften da baby jo ikke er ret stor i uge 14 15 .

tak for dit svar <3

jeg havde slet ikke ment noget ondt med mit opslag jeg var bare søgende svar nærmer, og fik det skrevet på en dum måde ...

Nejda...selvfølgelig har du da ikke det...vi har da hinanden herinde for at kunne spørge og snakke

Anmeld

9. oktober 2012

natashalarsen

SussieThyssen skriver:

Nejda...selvfølgelig har du da ikke det...vi har da hinanden herinde for at kunne spørge og snakke

ja>:<

og er glad for den her side .

men til tider kommer man til at skrive tingende så de lyder helt forkert end de skulle ha gjort, ..

jeg ville ønske jeg havde mærket liv så tidligt så heldig var jeg ik´.

men nu mærker jeg ham da .

og glæder mig til scanning imorgen også skal jm mærke på mig og hvis jeg er modnet nok får jeg en i gang sættelse pille

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

ja>:<

og er glad for den her side .

men til tider kommer man til at skrive tingende så de lyder helt forkert end de skulle ha gjort, ..

jeg ville ønske jeg havde mærket liv så tidligt så heldig var jeg ik´.

men nu mærker jeg ham da .

og glæder mig til scanning imorgen også skal jm mærke på mig og hvis jeg er modnet nok får jeg en i gang sættelse pille

Vi kan jo alle sammen blive misforstået.
Sådan er det jo med det skrevne, for der har man jo ikke kropssprog og mimik at støtte sig til.
jeg får også somme tider en over næsen fordi jeg får sagt tingene lidt forkert, så det må man tage med.

Held og lykke med i morgen (i dag)

Anmeld

10. oktober 2012

FruHolm <3

natashalarsen skriver:

bum bum bum..

har en veninde der siger hun kan mærke baby presse mod hendes hofte hun er kun 14  15 uger henne og første gangs gravid ..

hvilket jeg også selv er bare de første 2 mdr a min graviditet vidste jeg slet ikke jeg var gravid og ku ikke mærke baby før uge 19 20..

hendes baby må være stor hvis den allerede presser på hendes hofte-.

er selv 38+6 idag og min babys hoved presser sindsygt på mine hofter

Altså jeg fik plukkeveer fra uge 13 og omkring uge 15-16 kunne jeg mærke spark , og andre kunne mærke det på min mave uge 17 , jeg fik så også at vide at jeg har tyndt maveskind 

så det kan sagtens passe at hun kan det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.