øh ja okay..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

natashalarsen

bum bum bum..

har en veninde der siger hun kan mærke baby presse mod hendes hofte hun er kun 14  15 uger henne og første gangs gravid ..

hvilket jeg også selv er bare de første 2 mdr a min graviditet vidste jeg slet ikke jeg var gravid og ku ikke mærke baby før uge 19 20..

hendes baby må være stor hvis den allerede presser på hendes hofte-.

er selv 38+6 idag og min babys hoved presser sindsygt på mine hofter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

TeamRocket

Okay. Tror også det var deromkring jeg begyndt at kunne mærke noget fylde. Er din veninde meget slank for så er det jo klart hun oplever at mangle plads så tideligt.

Anmeld

9. oktober 2012

baby012

Jeg kunne mærke min baby i ugE 15 da jeg var gravid første gang, og allerede i uge 10 anden gang, tror det kommer meget an på hvor stor man er.. Jeg er neget slank (eller, er i uge 23 så slank er jeg vist ikke mere (; ) men det lyder altså ikke usandsynligt .. 

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

natashalarsen skriver:

bum bum bum..

har en veninde der siger hun kan mærke baby presse mod hendes hofte hun er kun 14  15 uger henne og første gangs gravid ..

hvilket jeg også selv er bare de første 2 mdr a min graviditet vidste jeg slet ikke jeg var gravid og ku ikke mærke baby før uge 19 20..

hendes baby må være stor hvis den allerede presser på hendes hofte-.

er selv 38+6 idag og min babys hoved presser sindsygt på mine hofter

Ligesom din veninde mærkede jeg også baby helt klart på det tidspunkt første gang, denne gang endnu tidligere. Til gengæld synes jeg det er synd du mistænkeliggør og udstiller din veninde med de smileys endda, og at hendes barn skulle være meget stort. Nu er det begrænset hvor stor en baby i den graviditetsuge er, og der er altså stor forskel på folk, hvordan livmoderen er, hvor moderkagen ligger, hvor aktivt barnet er, hvor meget i kontakt man er med sin krop osv.

Anmeld

9. oktober 2012

AnnaK89

Jeg kunne også sagtens mærke, at jeg "manglede" noget plads dernede omkring uge 14-15 og jeg er ikke ultra slank (dog heller ikke stor), så tror det er meget normalt. Jeg mærkede desuden liv omkring uge 12-13 her 2. gang.

Anmeld

9. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Ligesom din veninde mærkede jeg også baby helt klart på det tidspunkt første gang, denne gang endnu tidligere. Til gengæld synes jeg det er synd du mistænkeliggør og udstiller din veninde med de smileys endda, og at hendes barn skulle være meget stort. Nu er det begrænset hvor stor en baby i den graviditetsuge er, og der er altså stor forskel på folk, hvordan livmoderen er, hvor moderkagen ligger, hvor aktivt barnet er, hvor meget i kontakt man er med sin krop osv.

Anmeld

9. oktober 2012

AnnaK89

Frøken J. skriver:

Anmeld

9. oktober 2012

natashalarsen

Frøken J. skriver:

har skrevet med hende om det også..

ja ved godt man kan mærke baby men så voldsomt at man får ondt i hoften a baby det derfor jeg laver... det undre mig møj...

altså hun mener hun kan mærke baby vender forkert . og det lyder altså i mine øre helt vildt underligt...

men okay så det måske bare mig der er lidt sær..

og det jeg mente med smileyen var spørgsmål agtigt ..

Anmeld

9. oktober 2012

natashalarsen

men men men..

ikke for at starte en bumbe herinde så sletter jeg bare opslaget igen..

gider ikke at det skal blive noget negativt da jeg slet ikke mente det på den måde som det kom til at lyde.

Anmeld

9. oktober 2012

natashalarsen

TeamRocket skriver:

Okay. Tror også det var deromkring jeg begyndt at kunne mærke noget fylde. Er din veninde meget slank for så er det jo klart hun oplever at mangle plads så tideligt.

jo hun er en del slank

faktisk for tynd ..

men jeg forstod bare ikke hun kunne mærke baby presse på hoften óg kom nok til at skrive det lidt på en forkert måde-

men hun kunne mærke baby ligge ved hoften argh kan ikke engang selv forklare hvordan hun forklarede mig det-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.