Update på: Hvilken størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Mange tak!

Åh det er også skønt når man kan arve lidt. Vi har også fået tilbud rundt omkring. 

Der er lidt bleer, trusseindlæg, to blade, to sutter, en legetøjs ting hehe og nogle skeer. Tror det var det

Vi har fået spanden med og har købt de der poser som man får tilbud på. Hvis det bliver for dyrt i længen kan vi jo smide den ud. Den var jo helt gratis

Det er ligepræcis også det jeg vil gøre. Altså købe de der poser på bud når man får den også finde ud af om vi overhovedet vil bruge en spand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er jo lige det Men det bliver helt sikkert også en kæmpe oplevelse at få bebs ud og først der se, hvad det er  

Ja, og jeg bilder mig ind at det er ventetiden værd! Men det kan vi jo tales ved om senest 14. april!

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Det er ligepræcis også det jeg vil gøre. Altså købe de der poser på bud når man får den også finde ud af om vi overhovedet vil bruge en spand.

Ja jeg har nemlig også tænkt på om det overhoved er nødvendigt. Vi bor i lejlighed nu, 1. sal, så der er det jo smart, men vi kigger på hus og så synes jeg ikke det er ligeså nødvendigt. 

Men nu må vi se 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ja, og jeg bilder mig ind at det er ventetiden værd! Men det kan vi jo tales ved om senest 14. april!

Haha ja det må vi hellere

Anmeld

9. oktober 2012

Mor til Ella

Miss Church skriver:

Hej

Jeg lavede i forgårs denne debat:  https://www.baby.dk/debat/194523pi1/tvillinger/hvilken-stoerrelse.aspx

I var alle sammen enige om, at det nok var str. 50 jeg skulle satse på. Men det var åbenbart farligt 

Vi skulle lige en tur i Babysam i dag for at hente vores BabyBox, men vi kom hjem med lidt mere 

Go' aften til jer! 

super fint....

Synes det er fedt at du ikke kører ens stil

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Church

Mor til Ella skriver:

super fint....

Synes det er fedt at du ikke kører ens stil

Mange tak

Tak! Det er dejligt at der er så mange som bakker mig op i det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.