Update på: Hvilken størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Miss Church

Hej

Jeg lavede i forgårs denne debat:  https://www.baby.dk/debat/194523pi1/tvillinger/hvilken-stoerrelse.aspx

I var alle sammen enige om, at det nok var str. 50 jeg skulle satse på. Men det var åbenbart farligt 

Vi skulle lige en tur i Babysam i dag for at hente vores BabyBox, men vi kom hjem med lidt mere 

Go' aften til jer! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Karla

Miss Church skriver:

Hej

Jeg lavede i forgårs denne debat:  https://www.baby.dk/debat/194523pi1/tvillinger/hvilken-stoerrelse.aspx

I var alle sammen enige om, at det nok var str. 50 jeg skulle satse på. Men det var åbenbart farligt 

Vi skulle lige en tur i Babysam i dag for at hente vores BabyBox, men vi kom hjem med lidt mere 

Go' aften til jer! 

Hold nu op hvor er det sødt!
Tror på det er rigtig farligt at gå i babybutikker, når nu kønnene er kendt. De bliver i hvert fald super fine i tøjet, de små prinsesser og sødt at det er forskelligt, men stadig minder meget om hinanden

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Church

Karla skriver:

Hold nu op hvor er det sødt!
Tror på det er rigtig farligt at gå i babybutikker, når nu kønnene er kendt. De bliver i hvert fald super fine i tøjet, de små prinsesser og sødt at det er forskelligt, men stadig minder meget om hinanden

Hehe ja det er rigtig farligt! Jeg får lyst til at købe det hele!  

Tak hvor er du sød  

Mine piger skal af princip ikke være ens! Hehe men de må jo godt have tøj på der ligner hinanden

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Hej

Go' aften til jer! 

Ååårh, hvor er det sødt!!  Får da lidt lyst til at kende kønnet alligevel med alle de fine ting! 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ååårh, hvor er det sødt!!  Får da lidt lyst til at kende kønnet alligevel med alle de fine ting! 

Tak søde

Hihi ja ikke? Jeg skal nok prøve at lade vær' med at friste for meget 

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Tak søde

Hihi ja ikke? Jeg skal nok prøve at lade vær' med at friste for meget 

Nej, det skal du da ikke! Jeg vil mega gerne se det hele!  (og prøve at styre min nysgerrighed imens )

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Nej, det skal du da ikke! Jeg vil mega gerne se det hele!  (og prøve at styre min nysgerrighed imens )

Det skal du få lov til! Og så må du bare huske dine gode argumenter for, hvorfor du ikke vil vide kønnet, imens 

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Det skal du få lov til! Og så må du bare huske dine gode argumenter for, hvorfor du ikke vil vide kønnet, imens 

Ja da! Når jeg ikke kan shoppe ordentlig endnu, må jeg jo sidde og sukke over dine indkøb! Andreas kiggede lige med, og han har godkendt hele kollektionen.. 

Haha, mon ikke det bliver nemmere, når jeg når over MD? Så er fristelsen ikke lige inden for rækkevidde..

Anmeld

9. oktober 2012

Karla

Miss Church skriver:

Hehe ja det er rigtig farligt! Jeg får lyst til at købe det hele!  

Tak hvor er du sød  

Mine piger skal af princip ikke være ens! Hehe men de må jo godt have tøj på der ligner hinanden

Ja det tror jeg gerne! Der er også så meget sødt

Synes det er fedt, at de ikke skal være ens. Det havde jeg nok også valgt, hvis det var mig

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Hej

Go' aften til jer! 

Ihhhh altså hvor fiiiiint!

Vi har arvet mere end junior nogensinde får brug for, så jeg har kun købt ganske lidt.

Jeg skal også ned og ha' hentet min babysam box - hvad er der I?

Fif: Jeg har hørt at den der blespand man får med ikke kan betale sig at bruge, da poserne er mega dyre iforhold til andre. Så prisen bliver højere under forbrug end hvis man købte en anden spand hvor poserne er billigere... Men det er kun noget jeg har hørt. Ikke noget jeg har undersøgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.