Muhmi skriver:
Man får bare SÅ hurtigt dårlig samvittighed... Jeg har aldrig haft så dårlig samvittighed som efter jeg er blevet mor... Ikke engang de værste moralske tømmermænd jeg har haft kan hamle op med det nogle gange... Hehe
Ej, jeg prøver virkelig også at lege og putte og hygge med ham... Så ligger vi i Anders og min seng og så leger vi prutte og kilde lege hehe og ellers så putter vi bare rigtig meget 
Anders siger at det er fordi han ved han kan stole på mig, at han ikke græder når jeg går... Ved sgu ikke helt om der er et gran sandhed i det eller om han prøver at skåne mig

hehe nårh det var da ellers rigtig sødt sagt af Anders
og måske har manden ret!
De små dejlige unger ved jo udemærket godt hvor de har deres mor
hahahahaha jeg læste lige din ene sætning som "...og ellers så PRUTTER vi bare rigtig meget"
synes ikke du skal gå rundt og have så dårlig samvittighed søde 
du er der jo for Silas ALTID, og det ved han godt
Jeg får også nogle gange et stref af dårlig samvittighed over at jeg lige nu ikke kan så mange ting med Viktor som jeg gerne ville (f.eks lege hoppe leg og kravle i tårn på legepladsen 
) men jeg ved at jeg er der for ham, og det ved han også. Han er begyndt at sige "MOR" nu!
åh gud jeg smelter hver gang! og han siger det hele tiden lige nu.. far er "soooo last season" hihihi
Anmeld