Av... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Muhmi

Bare lige et tudeindlæg fra mig... 

Jeg er godt nok begyndt at få ekstremt ondt i mit bækken... Ved ikke hvorfor/hvordan jeg har troet at det ikke ville blive værre med min bækkenløsning.... Men det er begyndt at begrænse mig SÅ meget nu... Jeg har ondt når jeg sidder for længe, står for længe og/eller ligger for længe... Men jeg kan heller ikke holde ud hele tiden at skule ændre stilling, for det gør bare så nas... I går da jeg skulle vende mig i sengen kommer der bare sådan et kæmpe knæk fra mit bækken/skamben af, så selv Anders kunne høre det og jeg måtte ligge og tage mig til skridtet.... Iiih... Hvordan hulan skal jeg nogensinde kunne klare to ½ mdrs skolegang mere, når jeg allerede har det helt af h til mht. smerter...??

Ej hvor jeg brokker mig, hvor jeg egentlig burde være glad... Det er jeg også og mærker tit og ofte min glade lille dreng der ligger og mosler løs derinde (DEJLIGT!!) Men mine smerter er godt nok ret overvældende.....

Hvordan har i andre tøser klaret det??

Suk.................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Jeg er godt nok begyndt at få ekstremt ondt i mit bækken... Ved ikke hvorfor/hvordan jeg har troet at det ikke ville blive værre med min bækkenløsning.... Men det er begyndt at begrænse mig SÅ meget nu... Jeg har ondt når jeg sidder for længe, står for længe og/eller ligger for længe... Men jeg kan heller ikke holde ud hele tiden at skule ændre stilling, for det gør bare så nas... I går da jeg skulle vende mig i sengen kommer der bare sådan et kæmpe knæk fra mit bækken/skamben af, så selv Anders kunne høre det og jeg måtte ligge og tage mig til skridtet.... Iiih... Hvordan hulan skal jeg nogensinde kunne klare to ½ mdrs skolegang mere, når jeg allerede har det helt af h til mht. smerter...??

Ej hvor jeg brokker mig, hvor jeg egentlig burde være glad... Det er jeg også og mærker tit og ofte min glade lille dreng der ligger og mosler løs derinde (DEJLIGT!!) Men mine smerter er godt nok ret overvældende.....

Suk.................

Ej lille pus. Du må gerne brokke dig. Det er helt okay når man har ondt..

God bedring til dig:-)

Anmeld

9. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

en varmepude, på der hvor det gør mest ondt... (Hvis du ikke lige har en varmepude, så fyld en flaske med varmt vand og lægge på...)

Det har hjulpet mig meget

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Ej lille pus. Du må gerne brokke dig. Det er helt okay når man har ondt..

God bedring til dig:-)

Tak skal du have 

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

Ravnholt skriver:

en varmepude, på der hvor det gør mest ondt... (Hvis du ikke lige har en varmepude, så fyld en flaske med varmt vand og lægge på...)

Det har hjulpet mig meget

Det vil jeg prøve, tak

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Muhmi skriver:

Suk.................

eeeej hvor træls for dig søde 

havde du det også sådan i sidste graviditet? 

Du sidder vel heldigvis "bare" stille i skolen? Men ellers tænker jeg da at du skal få en sygemelding... det blir jo et helvede for dig hvis du skal have mega ondt fra nu af og indtil lillebror kommer ud... 

Rigtig god bedring til dig 

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

VNB skriver:

eeeej hvor træls for dig søde 

havde du det også sådan i sidste graviditet? 

Du sidder vel heldigvis "bare" stille i skolen? Men ellers tænker jeg da at du skal få en sygemelding... det blir jo et helvede for dig hvis du skal have mega ondt fra nu af og indtil lillebror kommer ud... 

Rigtig god bedring til dig 

Mega træls... 

Nope det havde jeg nemlig ikke, så kan ikke helt forstå at min krop ikke kan klare det at være gravid den her gang

Ja jeg skal sidde stille... Men det gør også ondt at sidde ned alt for længe og jeg skal jo stadig bevæge mig ind til skolen, på skolen og hjem igen

Ja det er også de tanker jeg begynder at få, men jeg tror ikke jeg er su-berettiget hvis jeg bliver sygemeldt...

Taaak skal du have søde!! 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Muhmi skriver:

Mega træls... 

Nope det havde jeg nemlig ikke, så kan ikke helt forstå at min krop ikke kan klare det at være gravid den her gang

Ja jeg skal sidde stille... Men det gør også ondt at sidde ned alt for længe og jeg skal jo stadig bevæge mig ind til skolen, på skolen og hjem igen

Ja det er også de tanker jeg begynder at få, men jeg tror ikke jeg er su-berettiget hvis jeg bliver sygemeldt...

Taaak skal du have søde!! 

ja nogle gange kan det faktisk godt være næsten værre at skulle sidde meget ned 

Du går ikke også løfter for meget på Silas vel? Jeg kan nemlig mærke at jeg får ondt i lænden og bækkenet de dage hvor jeg har været "så dum" at løfte Viktor meget... Så det er jeg altså stoppet med nu... 

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

VNB skriver:

ja nogle gange kan det faktisk godt være næsten værre at skulle sidde meget ned 

Du går ikke også løfter for meget på Silas vel? Jeg kan nemlig mærke at jeg får ondt i lænden og bækkenet de dage hvor jeg har været "så dum" at løfte Viktor meget... Så det er jeg altså stoppet med nu... 

Jeg prøver at lade være... Men det er jo så svært... Jeg vil jo gerne og han vil jo også gerne... Men nej for det meste er det Anders der tager ham... Og det bøder jeg jo så også for... Silas er fuldstændig ligeglad med om jeg går ud af døren, men går Anders, så bryder hele hans verden sammen og der er jeg altså bare ikke god nok til at trøste synes han... Så det at man ikke er der helt ligeså meget for sin søn har godt nok sine ulemper

Ikke fordi jeg vil have at han skal græde, det må man ikke misforstå... Men føler mig bare sådan lidt... Overflødig, hvis du forstår?

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Jeg prøver at lade være... Men det er jo så svært... Jeg vil jo gerne og han vil jo også gerne... Men nej for det meste er det Anders der tager ham... Og det bøder jeg jo så også for... Silas er fuldstændig ligeglad med om jeg går ud af døren, men går Anders, så bryder hele hans verden sammen og der er jeg altså bare ikke god nok til at trøste synes han... Så det at man ikke er der helt ligeså meget for sin søn har godt nok sine ulemper

Ikke fordi jeg vil have at han skal græde, det må man ikke misforstå... Men føler mig bare sådan lidt... Overflødig, hvis du forstår?

kan sagtens følge dig... 

Jeg får også nogle gange helt dårlig samvittighed... de er jo stadigvæk meget små - selvom de skal være storebrødre. og de har jo ikke bedt om det, så nogle gange kan jeg godt på en helt klump i halsen når Viktor står og vil op til mig, men jeg så er nødt til at "afvise" ham.. 

Synes dog heldigvis ikke at han virker til at bære "Nag" eller hvad man nu skal kalde det... Men på den ene eller den anden måde kommer man vel ikke udenom at de blir lidt mere far-afhængige, da de jo lynhurtigt opfatter at mor ikke kan tage mig ligeså meget som far gør for tiden... 

Jeg synes dog at det er rigtig vigtigt at vi også tænker på os selv.. det er bedre at være en glad mor som ikke har ondt end en mor som konstant ser trist ud fordi bækkenet værker... 

vi bruger meget at jeg sidder på gulvet med Viktor og leger, og så leger vi fange eller gemme hvor man sagtens kan være med uden der er løft involveret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.