Skærer du græskar til Halloween ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Instagram er smart  

De er rigtig fine Var Johannes med til det ?

instagram er meget smart..

Nej han stod og kiggede på og sagde aaaad imens jeg hev det der indmad ud.. haha

Men han går og siger de er seje nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

instagram er meget smart..

Nej han stod og kiggede på og sagde aaaad imens jeg hev det der indmad ud.. haha

Men han går og siger de er seje nu..

Haha Så ham får du ikke til at spise græskar nu  

Jeg tror også at Caroline er for lille , men jeg synes det er så hyggeligt , så tror alligevel jeg skal lave et i år

Anmeld

9. oktober 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Haha Så ham får du ikke til at spise græskar nu  

Jeg tror også at Caroline er for lille , men jeg synes det er så hyggeligt , så tror alligevel jeg skal lave et i år

nej kke hvis han ved hvad det er jeg serverer ihvertfald..

men ja det var ret hyggeligt at lave dem synes jeg, men ved ikke om jeg gør det igen næste år..

Anmeld

9. oktober 2012

TeamRocket

Vi gør ikke, jeg synes mine børn er for små og for vilde- selv hvis de bare fik en børnekniv og et lille græskar ville en hvis ikke dem begge nok miste både øjne og fingre. Og det er ikke noget jeg gider kaste mig ud i for min egen skyld :-) så hellere vente til dec og de lidt mindre farlige juledekorationer- der kan alle være med :-D

Anmeld

9. oktober 2012

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Jeg har lavet græskarsuppe én gang i mit liv , og der var det ikke med den type græskar .. Men man må da kunne spise det alligevel ? 

Hmmm??

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

.. Og hvad bruger du "indmaden" til ? Bliver det bare smidt ud ?  Jeg har aldrig smagt den type græskar før , og ved ikke om de egner sig til f.eks. suppe ?

Og vis gerne jeres græskar !

jaaaa da det er da SÅ hyggeligt  (Vi smider bare indmaden ud...)

vi lavede de 2 to her i søndags. Viktor var helt vild med at hjælpe til med at tømme dem, og så var det rigtig sjovt for forældrene at skære ansigterne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Har lige købt et idag som jeg havde håbet jeg kunne skære torsdag. Jeg plejer at riste kernerne med salt. Godt til snack og salat. Resten smider jeg ud!

Jeg elsker at have lys tændt i mørket, så laver altid en græskar mand til terassen. Men han er ikke uhyggelig - han er sød og smilende.

Anmeld

27. oktober 2012

MortilElias2010

Denne gang smed vi al indmaden ud.. men regner med at afprøve kernerne en dag..

Græskarret blev skåret til fars hjemkomst idag, han har været væk siden tirsdag.

Anmeld

30. oktober 2012

Blikfang.com

Jeg har lavet de her som I kan se på min side: http://halloweenfest.dk/HalloweenGraskar.html

Anmeld

30. oktober 2012

Dot D

I år har jeg skåret dette græskar.

Indmaden blev til den her kage, som jeg vandt en kagekonkurrence med, så her blev det hele brugt, undtaget kernerne, dem kom min mand til at smide ud, inden jeg fik dem ristet, hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.