Min datter har tabt sin nusseklud! Måske du kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. oktober 2012

Leonora

Leonora skriver:

Jaaaaaa sådan en har vi og vi vil godt sende den til dig

Knud Louise

Retter lige Knud til Knus
Kan se at i bor i kbk og det gør vi også. Så det nemt at mødes hvis I vil have kluden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Malli

Leonora skriver:

Jaaaaaa sådan en har vi og vi vil godt sende den til dig

Knud Louise

ER DET RIGTIGT! Ejj har man lov at være så heldig? Åhh du er jo en redningskvinde uden lige!

Jeg sender dig en privat besked lige med det samme ihh hvis jeg kunne give dig krammer, havde du fået den største af slagsen

Anmeld

10. oktober 2012

Malli

MortilMogL skriver:

Vobhar lige købt en næsten magen til fra kvikley =D

Jeg håber at jeg har været så heldig at "leonora" har en min datter må arve fra hendes datter. ellers så vil jeg da klart kigge i Kvickly. Hvor længe siden er det??

Anmeld

10. oktober 2012

mth1987

Malli skriver:

Det værst tænkelige er sket!!!
Min datter har her til morgen mistet sin nusseklud. Hun har haft den fra den dag hun blev født, og den følger hende i tykt og tyndt. Nu er den væk!

Desværre er det ikke en nusseklud som er til at opdrive igen i forretningerne, så nu håber jeg at en herinde måske ligger inde med en, de ikke bruger, som jeg må købe!

Det er en lyserød flad klud med øre og øjne som en kanin, og så er den købt i h&m. Jeg ligger lige et billede ind af den, med håb om at nogen derude, måske engang også har købt sådan en, men hvor den ikke er ligeså livsnødvendig som den er herhjemme.

Jeg krydser fingre!

den minder da om den vi har. keg prøver lige at se om jeg kan finde den i mørket (lille pigen er jo kommet i seng)

Anmeld

10. oktober 2012

FruStolpe

Malli skriver:

Jeg håber at jeg har været så heldig at "leonora" har en min datter må arve fra hendes datter. ellers så vil jeg da klart kigge i Kvickly. Hvor længe siden er det??

Hvor er det bare fantastisk når det sådan lykkedes....

Anmeld

10. oktober 2012

Malli

mth1987 skriver:

den minder da om den vi har. keg prøver lige at se om jeg kan finde den i mørket (lille pigen er jo kommet i seng)

Det må du rigtig gerne. Vil gøre alt for at ha et lille "lager" hvis uheldet skulle være ude igen glæder mig til at høre om det er den

Anmeld

10. oktober 2012

Malli

FruStolpe skriver:

Hvor er det bare fantastisk når det sådan lykkedes....

Ja det er slet ikke til at forestille sig. Men det lige før jeg siger at det redder liv! Hi hi

Anmeld

10. oktober 2012

Kamilla-m

Malli skriver:

måske en mdr siden

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Ja det er slet ikke til at forestille sig. Men det lige før jeg siger at det redder liv! Hi hi

Eiii hvor er det dog dejligt...så bliver verden igen perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.