Min datter har tabt sin nusseklud! Måske du kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.224 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Malli

Det værst tænkelige er sket!!!
Min datter har her til morgen mistet sin nusseklud. Hun har haft den fra den dag hun blev født, og den følger hende i tykt og tyndt. Nu er den væk!

Desværre er det ikke en nusseklud som er til at opdrive igen i forretningerne, så nu håber jeg at en herinde måske ligger inde med en, de ikke bruger, som jeg må købe!

Det er en lyserød flad klud med øre og øjne som en kanin, og så er den købt i h&m. Jeg ligger lige et billede ind af den, med håb om at nogen derude, måske engang også har købt sådan en, men hvor den ikke er ligeså livsnødvendig som den er herhjemme.

Jeg krydser fingre!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

SussieThyssen

Nuurrhhh!
jeg synes bare det er så synd for din lille trold

Ikke at jeg kan hjælpe, men jeg skal gerne holde øje.

Ja, der var det lidt lettere med mine, de havde bare nogle godt forvaskede stofbleer, som nusseklude.
Og, der var det jo ikke verdens undergang, hvis en blev væk.

Held og lykke med jagten

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

Lotus86

Hvor gammel er din datter?

Tænkte denne her kunne være et alternativ? Hvis hun altså ikke er så gammel endnu, at hun er helt bevidst om, hvordan den ser ud?

Håber i finder på noget, ved selv hvor katastrofalt det kan være, når sådan en nusseklud forsvinder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Hej

Det var ærgeligt!

Det kender jeg godt, din datter skal nok hurtigt vænne sig til an anden nusseklud og kluden behøver ikke nødvendigvis være magen til den første.

En tip, køb et par stykker

Hilsen

Ella

dagplejer

http://www.legehuset-hertug-abel.dk/

Anmeld

9. oktober 2012

Malli

SussieThyssen skriver:

Nuurrhhh!
jeg synes bare det er så synd for din lille trold

Ikke at jeg kan hjælpe, men jeg skal gerne holde øje.

Ja, der var det lidt lettere med mine, de havde bare nogle godt forvaskede stofbleer, som nusseklude.
Og, der var det jo ikke verdens undergang, hvis en blev væk.

Held og lykke med jagten

Kærligst
Sussie

Hvor er du sød. jeg håber sådan at der dukker en ny nusse op, inden længe!

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

Malli skriver:

Hvor er du sød. jeg håber sådan at der dukker en ny nusse op, inden længe!

Også jeg...kan godt selv huske hvordan det var ikke at kunne finde eller have glemt sin elskede nusseklud da jeg var lille

Katastrofe...intet mindre end katastrofe!!!

Anmeld

9. oktober 2012

Malli

Lotus86 skriver:

Hvor gammel er din datter?

Tænkte denne her kunne være et alternativ? Hvis hun altså ikke er så gammel endnu, at hun er helt bevidst om, hvordan den ser ud?

Håber i finder på noget, ved selv hvor katastrofalt det kan være, når sådan en nusseklud forsvinder

Hvor er du bare sød, at du har været inde og kigge efter noget der kunne minde om! Desværre er hun knapt 3 år, så hun kan ikke ligefrem lokkes til at tro, at det her er nusse!

Lillesøster har denne nusseklud du har vedhæftet billede af, og det er med vilje at den er købt fra teddykompagniet, så jeg er sikker på st jeg altid kan købe en ny, hvis hun mister den

Anmeld

9. oktober 2012

Malli

Renia skriver:

Hej

Det var ærgeligt!

Det kender jeg godt, din datter skal nok hurtigt vænne sig til an anden nusseklud og kluden behøver ikke nødvendigvis være magen til den første.

En tip, køb et par stykker

Hilsen

Ella

dagplejer

http://www.legehuset-hertug-abel.dk/

I det er tilfælde, tror jeg desværre det er nødt til at være DENNE nusse
Hun er knapt 3 år, så jeg ville ikke lige kunne bytte den ud med en ny.
Men du kan tro at jeg til lillesøster har købt et par stykker, og fra et firma, hvor jeg altid kan købe en ny af samme slags, hvis uheldet er ude men tak for ideen. Jeg krydser fortsat for at der findes en der har NUSSE liggende derhjemme, og som kan undvære denne

Anmeld

9. oktober 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Katastrofe

Anmeld

9. oktober 2012

Malli

SussieThyssen skriver:

Også jeg...kan godt selv huske hvordan det var ikke at kunne finde eller have glemt sin elskede nusseklud da jeg var lille

Katastrofe...intet mindre end katastrofe!!!

Det er nemlig den rene katastrofe! Men jeg bevarer håbet om at der inded en nusse derude, som har lyst til at skabe glæde hjemme ved os igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.