Min datter har tabt sin nusseklud! Måske du kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. oktober 2012

Livas mor

Åhh det er også det evige problem herhjemme, hvor har vi prøvet det mange gange at Bodil (nussekluden) er væk.. Har endda i de sene nattetimer, gået rundt i kvarteret og ledt efter hende.

Vi købte en, som man heldigvis kan købe flere af, men det har været en dyr fornøjelse. Tror det er den 8-9 vi er på nu, men hun elsker den og er også de tre år snart, hvor man heller ikke kan snyde med en anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Malli

Livas mor skriver:

Åhh det er også det evige problem herhjemme, hvor har vi prøvet det mange gange at Bodil (nussekluden) er væk.. Har endda i de sene nattetimer, gået rundt i kvarteret og ledt efter hende.

Vi købte en, som man heldigvis kan købe flere af, men det har været en dyr fornøjelse. Tror det er den 8-9 vi er på nu, men hun elsker den og er også de tre år snart, hvor man heller ikke kan snyde med en anden.

Årh jeg har også lige vadet rundt i kvarteret i stiv kuling, i håb om at den hang i et træ eller lignende. Men hva er chancen mon også lige for det ??

Da man købte nusse, dengang tænkte man jo ikke over, at en ny skulle være til at opdrive, eller at man skulle ha købt sig et lille lager

Øv det er bare ufedt!

Anmeld

9. oktober 2012

Lusi

Kan desværre ik hjælpe
Vores datter har også en bamse, som hun altid har haft. Hun kan ik undvære den, men hun kan skam også sagtens glemme den alle steder, så mere vigtig er den heller ik mere. Men når hun så kommer i tanke om, hun mangler den SÅ bryder helvede løs. Hun er 4. Og vi er oppe på en nr. 5-6 nu..
Vores søn er 1 1/2 og har også sådan en klud, som din datter. Den har vi også mistet nogle gange, men heldigvis altid fundet den igen. Købte den desværre på riget, og har ik kunne finde lige den type igen
Købte en næsten magen til, men den gider han OVERHOVED ikke

Håber i finder den gamle, eller ihvertfald en ny, hun vil tage til sig

Anmeld

9. oktober 2012

Klematis

Der er vist ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og fortælle sandheden.
Tag hende med er sted hvor du ved de sælger klude, og lad hende vælge sig en ny.
-hvis i bor i nærheden af Kbh, så er en tur i Disney store en alletiders oplevelse, og der er 1000vis af værdige alternativer.
(Taler desværre af erfaring)

Anmeld

9. oktober 2012

Malli

Klematis skriver:

Der er vist ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og fortælle sandheden.
Tag hende med er sted hvor du ved de sælger klude, og lad hende vælge sig en ny.
-hvis i bor i nærheden af Kbh, så er en tur i Disney store en alletiders oplevelse, og der er 1000vis af værdige alternativer.
(Taler desværre af erfaring)

God ide, med at tage hende med ud at vælge en ny nusse. vi bor i Kbh, så strøget og Disney store, er da klart en mulighed
Tak omfor tippet

Anmeld

9. oktober 2012

Leonora

Jaaaaaa sådan en har vi og vi vil godt sende den til dig

Knud Louise

Anmeld

9. oktober 2012

Glad Giraf

Leonora skriver:

Jaaaaaa sådan en har vi og vi vil godt sende den til dig

Knud Louise

Anmeld

9. oktober 2012

Kamilla-m

Malli skriver:

Det værst tænkelige er sket!!!
Min datter har her til morgen mistet sin nusseklud. Hun har haft den fra den dag hun blev født, og den følger hende i tykt og tyndt. Nu er den væk!

Desværre er det ikke en nusseklud som er til at opdrive igen i forretningerne, så nu håber jeg at en herinde måske ligger inde med en, de ikke bruger, som jeg må købe!

Det er en lyserød flad klud med øre og øjne som en kanin, og så er den købt i h&m. Jeg ligger lige et billede ind af den, med håb om at nogen derude, måske engang også har købt sådan en, men hvor den ikke er ligeså livsnødvendig som den er herhjemme.

Jeg krydser fingre!

Vobhar lige købt en næsten magen til fra kvikley =D

Anmeld

9. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Malli skriver:

Det værst tænkelige er sket!!!
Min datter har her til morgen mistet sin nusseklud. Hun har haft den fra den dag hun blev født, og den følger hende i tykt og tyndt. Nu er den væk!

Desværre er det ikke en nusseklud som er til at opdrive igen i forretningerne, så nu håber jeg at en herinde måske ligger inde med en, de ikke bruger, som jeg må købe!

Det er en lyserød flad klud med øre og øjne som en kanin, og så er den købt i h&m. Jeg ligger lige et billede ind af den, med håb om at nogen derude, måske engang også har købt sådan en, men hvor den ikke er ligeså livsnødvendig som den er herhjemme.

Jeg krydser fingre!

stakkels din datter.

har prøvet det samme med min søn. han var dog næsten 2 før han knyttede sig til en peterplys bamse. og midstede den så en dag hvor morfar hentede ham i vs. vi fløj hele byen rundt for at finde en anden og fandt også en men ikke den samme.
den blev nogenlunde godkendt men så fik han at en lille pige på 5 år en lille peterplys bamse som ikke fyldte mere end en håndfuld og den tog så over. da han var 3 år. da han så blev ca 3,5 fik han en mortenskildpadde bamse i djurssommerland og den har fulgt ham siden (1 år nu).

så måske i skal ud i en butik med hende og se om i sammen han finde en ny yndlings bamse.

Anmeld

9. oktober 2012

Lotus86

Malli skriver:

Hvor er du bare sød, at du har været inde og kigge efter noget der kunne minde om! Desværre er hun knapt 3 år, så hun kan ikke ligefrem lokkes til at tro, at det her er nusse!

Lillesøster har denne nusseklud du har vedhæftet billede af, og det er med vilje at den er købt fra teddykompagniet, så jeg er sikker på st jeg altid kan købe en ny, hvis hun mister den

Det var så lidt, ved som sagt selv hvor katastrofalt det kan være, når de bliver væk

Kan godt se du nok ikke kan spidse hende af med en ny slags, men som en anden skriver, så tror jeg også det vil være en super ide, at tage hende med ud, så hun selv kan finde sig en ny nusseklud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.