Vægt på vores bebser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Miss BananaHammock skriver:

Det er jeg glad for at høre - synes ofte kun man hører hvor ondt det gør og hvor mange dage folk går over, og hvor længe de har veer.

Det gør skide ondt, men det er absolut det hele værd
Nu havde jeg også en "nem" fødsel på 6 1/2 time, så jeg kan sagtens snakke, men det er virkelig stort! glæder mig allerede til jeg skal opleve det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Det gør skide ondt, men det er absolut det hele værd
Nu havde jeg også en "nem" fødsel på 6 1/2 time, så jeg kan sagtens snakke, men det er virkelig stort! glæder mig allerede til jeg skal opleve det igen

Jeg glæder mig bare til at møde lille manden - og se om han har været heldig ikke at arve alt for mange af fars og mors skavanker hehe

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Jeg glæder mig bare til at møde lille manden - og se om han har været heldig ikke at arve alt for mange af fars og mors skavanker hehe

Hehe... Ja, det blir sjovt at se dem efter 9 måneder i maven

Anmeld

9. oktober 2012

Jannicks.mor

30+0 blev lillesøster vurderet til 1600 gram

Anmeld

10. oktober 2012

Steinbrenner

Har lige været til JM idag og junior blev estimeret til 1300 gram. Jeg er 29+4. Det skulle efter JM udsagn være helt efter kurven.

Hvad er jeres små purks vurderet til?

Jeg var ved JDM den 27 sep der var jeg 28 uger henne og hun ville ikke skønne min bebs men hun sagde at hun lå inden for normalen, mit SF mål var dengang på 31 cm så hun har massere af plads at møve sig rundt på

Jeg håber godt også at jeg føder før den 24 dec. vi ska holde jul i nordjylland og jeg ville da være lidt ked af at risikere at skulle føde på Thisted sygehus!!

Men nu må vi se hvad der sker, jeg fødte min første dreng 3 uger før termin og min anden dreng 2 uger efter termin så jeg kan ikke helt regne med noget som helst

Jeg glæder mig til at JDM forhåbentlig vil skønne lille pigen næste gang, jeg har det med at føde små børn (2840 og 3340) så jeg håber da at hun tager godt på derinde.

Anmeld

11. oktober 2012

VTL

En lille update:

Har været til 3D scannig i dag (29+6) og han blev vurderet til at være 1599 g.  Ser ud til jeg skal have mig en basse baby igen  Min første søn vejede 4100 g 9 dage over tid. Nogen der ved hvor meget der skal til for at de sætter igang ved for stor baby???

Anmeld

11. oktober 2012

Astrid P

Min lille pige vejede i dag lige under 1900 g. Jeg er præcis 32 uger henne og blev scannet for at være HELT sikker på køn - og den er god nok, det er en lillesøster der kommer til os.
Hun ligger dermed præcis på den midterste kurve...

Anmeld

11. oktober 2012

Miss BananaHammock

Synes det er svært at vurdere babys vægt i forhold til kurver. Min JM sagde bare helt fint - men det er vist også noget med at de må afvige med x antal kg ik? altså fra normal/gennemsnitskurven.

De mails jeg får fra min mave dagligt, der passer vægten ihvertfald ikke overvens. Og heller ikke med den vægt der står herinde når man kigger under uge oversigt.

Anmeld

12. oktober 2012

Astrid P

Præcis - jeg tror altså også at de der kurver skal tages med et gran salt... Børn er forskellige!

Anmeld

13. oktober 2012

Camilla30

I torsdags, hvor jeg var 29+6 vurderede min jordemoder at lille-fis vejer 1400 gram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.