Vægt på vores bebser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Miss BananaHammock

Har lige været til JM idag og junior blev estimeret til 1300 gram. Jeg er 29+4. Det skulle efter JM udsagn være helt efter kurven.

Hvad er jeres små purks vurderet til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

VTL

Var til jordemoder 29+0 og hun vurderede ham til 1200 og symfysemål-fundus til 25. Skal til 3D på torsdag så er spændt på om hun vurderer ham til det samme 

Anmeld

8. oktober 2012

VTL

Miss BananaHammock skriver:

Har lige været til JM idag og junior blev estimeret til 1300 gram. Jeg er 29+4. Det skulle efter JM udsagn være helt efter kurven.

Hov glemte at citere 

Anmeld

8. oktober 2012

VTL

Hov glemte at citere 

Anmeld

8. oktober 2012

Miss BananaHammock

VTL skriver:

Var til jordemoder 29+0 og hun vurderede ham til 1200 og symfysemål-fundus til 25. Skal til 3D på torsdag så er spændt på om hun vurderer ham til det samme 

jamen det er jo også meget tæt på. Det er vist noget med at de må svinge med x antal procent op og ned. Ved så bare ikke hvor kurven ligger ved uge 30

Anmeld

8. oktober 2012

DreamChild

Jeg var til JM i torsdags hvor jeg var 29+2 og der sagde hun at hun først ville komme med et skøn på vægt næste gang hvor jeg er i 35. uge Men hun sagde at han fulgte gennemsnittet rigtigt flot of Sf mål var 27

Nå men jeg var til 3d scanning forrige torsdag 28+2, og han blev målt og skønnet til 1132 gram.

De skulle ca tage mellem 100 -200 gram på om ugen nu, så han skulle vel gerne veje ca. 1300  da jeg var 29+2 så det passer jo meget godt med jeres

Anmeld

8. oktober 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Jeg var til JM i torsdags hvor jeg var 29+2 og der sagde hun at hun først ville komme med et skøn på vægt næste gang hvor jeg er i 35. uge Men hun sagde at han fulgte gennemsnittet rigtigt flot

Nå men jeg var til 3d scanning forrige torsdag 28+2, og han blev målt og skønnet til 1132 gram.

Måske de har forskellige holdninger fra JM til JM - iogmed det jo kun er skøn og at de bare står og mærker og kigger og ikke måler og vejer.

I min daglige mail fra MM står der at baby vejer ca.1450 nu her, så de er vist sat lidt højt. Ihvertfald ift. bare os tre her.

Anmeld

8. oktober 2012

VTL

jamen det er jo også meget tæt på. Det er vist noget med at de må svinge med x antal procent op og ned. Ved så bare ikke hvor kurven ligger ved uge 30

Nej det ved jeg heller ikke, men det er vist meget gennemsnitligt. Det sagde JM i hvert fald. Ved min sidste graviditet kan jeg se, at vægten er skønnet nogenlunde til det samme, så mon ikke, at de vurderer nogenlunde ens ved første skøn af baby?  

Anmeld

8. oktober 2012

Tøs85

Jeg var til jordemoder i onsdags og var 29 uger lige ud.. Bebser blev skønnet til 1300 gr, så det var også rigtig fint.. Kan se det passer med jeres andres mål også..

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Var ved jordemoder 28+0 og skønnede ham til 1200 gr. Og sagde samtidig at han nok ville ende med en vægt over 4 kg
Villads vejede 3900
Om eftermiddagen var jeg til en 3d scanning, hvor jeg også fik de nøjagtige mål 1339 gr, hvilket svarer til at jeg ville være en uge længere henne...!!
Sikke en basse vi får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.