Vægt på vores bebser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

Tøs85 skriver:

Jeg var til jordemoder i onsdags og var 29 uger lige ud.. Bebser blev skønnet til 1300 gr, så det var også rigtig fint.. Kan se det passer med jeres andres mål også..

Passer ind i gruppe ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Var ved jordemoder 28+0 og skønnede ham til 1200 gr. Og sagde samtidig at han nok ville ende med en vægt over 4 kg
Villads vejede 3900
Om eftermiddagen var jeg til en 3d scanning, hvor jeg også fik de nøjagtige mål 1339 gr, hvilket svarer til at jeg ville være en uge længere henne...!!
Sikke en basse vi får

Så bliver du nok også sat i gang meget kort efter termin hvis du ikke selv klarer den inden.

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Miss BananaHammock skriver:

Så bliver du nok også sat i gang meget kort efter termin hvis du ikke selv klarer den inden.

Satser stærkt på at føde inden jul
Må give den ekstra gas med julegaveindkøbene, så det kan sætte lidt igang

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Satser stærkt på at føde inden jul
Må give den ekstra gas med julegaveindkøbene, så det kan sætte lidt igang

Åh ja - jeg gruer også bare for at gå alt for meget over. Eller at føde den 24 om aftenen. Især fordi jeg er første gangs, så jeg skal nok tilbringe et par nætter på hospitalet før jeg er klar til at tage hjem.

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Åh ja - jeg gruer også bare for at gå alt for meget over. Eller at føde den 24 om aftenen. Især fordi jeg er første gangs, så jeg skal nok tilbringe et par nætter på hospitalet før jeg er klar til at tage hjem.

Det kan jeg godt forstå... Ikke det fedeste at fejre jul på patienthotel!
Det blir spændende.... Synes det nærmer sig med hastige skridt

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Det kan jeg godt forstå... Ikke det fedeste at fejre jul på patienthotel!
Det blir spændende.... Synes det nærmer sig med hastige skridt

Jeg er ved at blive nervøs

Anmeld

9. oktober 2012

DreamChild

Frygter også at jeg føder den 24. men det er nu mere for Elias´ skyld, det vil da være så synd for ham at få fødselsdag juleaften.

Er blevet gravid ved IVF, og så må man åbenbart kun gå en uge over, hvilket i mit tilfælde vil blive senest d. 25 december, så det er rigtig dejligt at vide

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Frygter også at jeg føder den 24. men det er nu mere for Elias´ skyld, det vil da være så synd for ham at få fødselsdag juleaften.

Er blevet gravid ved IVF, og så må man åbenbart kun gå en uge over, hvilket i mit tilfælde vil blive senest d. 25 december, så det er rigtig dejligt at vide

Oki - det vidste jeg ikke. Er også gravid ved IVF.
Men i Horsens er det vist normalt at man ikke får lov til at gå mere end en uge over, så jeg satser på senest d. 30/31 december. Men ville da foretrække den 17/18 december.

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Jeg er ved at blive nervøs

Det er der ikke noget at sige til, men kan fortælle at det er den mest fantastiske oplevelse EVER!

Anmeld

9. oktober 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Det er der ikke noget at sige til, men kan fortælle at det er den mest fantastiske oplevelse EVER!

Det er jeg glad for at høre - synes ofte kun man hører hvor ondt det gør og hvor mange dage folk går over, og hvor længe de har veer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.