Fedtet hår pga graviditet ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Mink

Babymor2010 skriver:

Jeg fandt heller aldrig en løsning, men det varede også hele graviditeten igennem hos mig 

simpelthen fantastisk  hehe men tak for svar !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

Akmese skriver:

stort tillykke med det ! og hvor er hun da bare helt igennem skøn hvis det er den lille vidunderlige pige på dit profil billede .. 

Ja det er hende.. Tusind tak skat du have! det varmer at få så søde ord. 

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Freyasmor skriver:

Ja det er hende.. Tusind tak skat du have! det varmer at få så søde ord. 

Det var da så lidt  man kan da ikke sige andet, man smelter jo helt !! kan se hun kom lidt tidligere end planlagt, håber at alt gik godt for dig ... og at i alle har det godt !  

Anmeld

9. oktober 2012

Deaktiveret profil

Akmese skriver:

Det var da så lidt  man kan da ikke sige andet, man smelter jo helt !! kan se hun kom lidt tidligere end planlagt, håber at alt gik godt for dig ... og at i alle har det godt !  

Årh tak.. Ja et par dage før, også med akut kejsersnit.. men vi er på toppen igen alle sammen! Vi nyder hvert sekund med hinanden! 

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

Jeg har de sidste 14 dage haft meget fedet hår, skal pludselig vaske hår hver dag for at undgå det hvilket jo er en ond cirkel, for jo mere man vasker jo mere fedet bliver det jo ... men er der andre der har oplevet det tidligt i deres graviditet ?? er i dag 5+0 .... 

Ork ja.
Men lad være med at vaske det hver dag.
Sæt det op, hvis du kan.
Du kan evt. skylle håret i lidt salviete efter vask og gnide det godt ind i hovedbunden. Det skal ikke skylles ud.
Det hjælper rigtigt meget.

Har selv brugt tricket med salviete ved mine graviditeter, for mit hår fedtede også helt vildt i de første måneder, og så aftog det henne omkring 4-5 md.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

Freyasmor skriver:

Årh tak.. Ja et par dage før, også med akut kejsersnit.. men vi er på toppen igen alle sammen! Vi nyder hvert sekund med hinanden! 

Dejligt at høre 

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

SussieThyssen skriver:

Ork ja.
Men lad være med at vaske det hver dag.
Sæt det op, hvis du kan.
Du kan evt. skylle håret i lidt salviete efter vask og gnide det godt ind i hovedbunden. Det skal ikke skylles ud.
Det hjælper rigtigt meget.

Har selv brugt tricket med salviete ved mine graviditeter, for mit hår fedtede også helt vildt i de første måneder, og så aftog det henne omkring 4-5 md.

Kærligst
Sussie

Hehe jeg har kort håt :/ eller ikke langt nok til at sætte det op Men mange tak for de gode fif !! jeg må prøve mig lidt frem   

Anmeld

9. oktober 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har oplevet det alle 3 gange, dog mest de første 2-3 måneder. Har købt noget shampoo hos Matas - deres eget mærke. Det hjælp en del, prøv eller at putte lidt citron i :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

Chrizta skriver:

Har oplevet det alle 3 gange, dog mest de første 2-3 måneder. Har købt noget shampoo hos Matas - deres eget mærke. Det hjælp en del, prøv eller at putte lidt citron i :-)

citron ? i shampoon eller hvordan ?  

har før prøvet opvaskemiddel og det virker også lige i starten men så kommer det igen ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.