Fedtet hår pga graviditet ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.261 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Mink

Jeg har de sidste 14 dage haft meget fedet hår, skal pludselig vaske hår hver dag for at undgå det hvilket jo er en ond cirkel, for jo mere man vasker jo mere fedet bliver det jo ... men er der andre der har oplevet det tidligt i deres graviditet ?? er i dag 5+0 .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Dinna88

Det er ganske normalt og pga. hormoner. Ligesom at din hud måske også begynder at være lidt slem Det er præcis ligesom når man bliver teenager og ens hår begynder at blive fedtet og man får uren hud.

Jeg vil anbefale dig en god tørshampoo, da du, som du selv skriver, bare kom ind i en ond cirkel med at vaske håret. Got2Be har en super god en, men den koster dog lige lidt under 100 kr.

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

Akmese skriver:

Jeg har de sidste 14 dage haft meget fedet hår, skal pludselig vaske hår hver dag for at undgå det hvilket jo er en ond cirkel, for jo mere man vasker jo mere fedet bliver det jo ... men er der andre der har oplevet det tidligt i deres graviditet ?? er i dag 5+0 .... 

Det er ganske normalt, som sagt det er alle hormonerne..  Jeg fandt ikke en løsning på det hos mig, men efter fødslen får du dit normale hår tilbage.. 

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Dinna88 skriver:

Det er ganske normalt og pga. hormoner. Ligesom at din hud måske også begynder at være lidt slem Det er præcis ligesom når man bliver teenager og ens hår begynder at blive fedtet og man får uren hud.

Jeg vil anbefale dig en god tørshampoo, da du, som du selv skriver, bare kom ind i en ond cirkel med at vaske håret. Got2Be har en super god en, men den koster dog lige lidt under 100 kr.

Okay tak for svar !! regnede også lidt med at det var homoner .. Men det er godt nok belastende !! 

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Freyasmor skriver:

Det er ganske normalt, som sagt det er alle hormonerne..  Jeg fandt ikke en løsning på det hos mig, men efter fødslen får du dit normale hår tilbage.. 

Varer det hele graviditeten ???? :O 

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

Akmese skriver:

Varer det hele graviditeten ???? :O 

Du lyder helt skræmt..  

Ja det gjorde det hos mig, plus. du får uren hud + en masse andre trælse ting.. Det følger med..  Så du har endnu mere at glæde dig til når de 9 måneder er slut.

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Freyasmor skriver:

Du lyder helt skræmt..  

Ja det gjorde det hos mig, plus. du får uren hud + en masse andre trælse ting.. Det følger med..  Så du har endnu mere at glæde dig til når de 9 måneder er slut.

Ja jeg synes virkelig bare at fedet hår er noget af det mest forfærdelige !! :/ hehe men okay, det er jo ingenting i forholdt til det man skal igennem  ... så skal nok bare holde bøtte  og er jo helt sikkert det hele værd 

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

Akmese skriver:

Ja jeg synes virkelig bare at fedet hår er noget af det mest forfærdelige !! :/ hehe men okay, det er jo ingenting i forholdt til det man skal igennem  ... så skal nok bare holde bøtte  og er jo helt sikkert det hele værd 

Det er helt sikkert det hele værd..   (Fra en som blev mor for 8 dage siden!)

Anmeld

8. oktober 2012

Clisolka

Freyasmor skriver:

Jeg fandt heller aldrig en løsning, men det varede også hele graviditeten igennem hos mig 

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Freyasmor skriver:

Det er helt sikkert det hele værd..   (Fra en som blev mor for 8 dage siden!)

stort tillykke med det ! og hvor er hun da bare helt igennem skøn hvis det er den lille vidunderlige pige på dit profil billede .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.