svært spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

MetteT

Caroline86 skriver:

Jeg har fra mange hørt at vuggen var spild af penge, så det er sjovt at høre jeres mening
hvad jeg umiddelbart kan tyde er det hyggeligt, sødt og sjovt at have en vugge, specielt hvis den er gået i arv eller bare er drømmevuggen (Leander!!!!), men at hvis man skal se på det oppefra er det mange penge at bruge på noget ikke helt nødvendigt!? er det rigtigt forstået?
knus

Ja, det er vist rigtig forstået... Vi havde vuggen til Kathrine som Steffen lå i dag han var barn.. Super hyggeligt, men brugte den kun de første dage, da hun var meget mere tryg i liften...

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

MetteT

Og nu kan jeg se du bor i Gjern, ikke så langt fra Låsby.
Så jeg vil KLART anbefale dig at købe største delen af det du ska bruge på en gang i BØRNEBIKSEN i Låsby... Han gir simpelthen så go en service og tingene er billige, samtidig med at han smider nogle gode rabatter oveni, helt uden man selv ska spørge... Vi fik f.eks slået 900,- af på barnevognen og 20% på resten...

Knus Mette

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MetteT skriver:

Og nu kan jeg se du bor i Gjern, ikke så langt fra Låsby.
Så jeg vil KLART anbefale dig at købe største delen af det du ska bruge på en gang i BØRNEBIKSEN i Låsby... Han gir simpelthen så go en service og tingene er billige, samtidig med at han smider nogle gode rabatter oveni, helt uden man selv ska spørge... Vi fik f.eks slået 900,- af på barnevognen og 20% på resten...

Knus Mette

dejligt at vide... jeg har allerede været derude og kigge, og har forelsket mig i en masse ting
Jeg er giraf-freak, så jeg kommer nok ikke udenom at mine børn skal have en masse giraf ting

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

MetteT skriver:

Ja, det er vist rigtig forstået... Vi havde vuggen til Kathrine som Steffen lå i dag han var barn.. Super hyggeligt, men brugte den kun de første dage, da hun var meget mere tryg i liften...

Knus Mette

tak mette, er præcis sådan noget jeg gerne ville vide
tror ikke vi køber vugge, selvom jeg er vild med leandervuggen
men tak for dit svar

Anmeld

26. maj 2009

MetteT

Caroline86 skriver:

dejligt at vide... jeg har allerede været derude og kigge, og har forelsket mig i en masse ting
Jeg er giraf-freak, så jeg kommer nok ikke udenom at mine børn skal have en masse giraf ting

Ej hvor sjovt... Kathrines barnevogn er en trille med giraf "indlæg", ammepuden er i samme serie, puslehynden også, indlægget i kravlegården det samme og så selvfølgelig et sæt sengetøj også....
Hvem sagde bidt af en gal giraf...

Knus Mette

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

MetteT skriver:

Ej hvor sjovt... Kathrines barnevogn er en trille med giraf "indlæg", ammepuden er i samme serie, puslehynden også, indlægget i kravlegården det samme og så selvfølgelig et sæt sengetøj også....
Hvem sagde bidt af en gal giraf...

Knus Mette

hihi..lige præcis!
Giraffer og badeænder.. jeg er ikke rigtig klog!

Anmeld

26. maj 2009

MetteT

Caroline86 skriver:

hihi..lige præcis!
Giraffer og badeænder.. jeg er ikke rigtig klog!

Heh... Jeg tænkte faktisk lige på dig den ANDen dag, tror det var babysam jeg var i, hvor jeg så et par badeænder...
Tænkte: "her sku Caroline lige ha været med..."

Anmeld

26. maj 2009

Mum33

Smukkert skriver:

Genial debat..
Hvor kan man lære meget...
Jeg har allerede købt en tremmeseng, havde overvejet at købe en vugge til ovenpå, når den skal sove hos mig det første stykke tid, men så kan man vel bruge en lift eller den kan sove ved siden af mig? Jer der synes vuggen var spild, hvor sov barnet så?

Karoline: Jeg synes det er vigtigst man har en god pusleplads med alt tilbehør, en uro og noget tøj til starten . Så kan man købe barnevognen efter fødslen.. Jeg dog er en redebygger, så jeg har sikkert købt alle ting inden fødslen *S*

Min søn sov i sin lift ved siden af sengen. Dejligt nemt lige at stikke en sut så - man behøves ikke rejse sig fra sengen

Min erfaring med vuggen er at de ligger og kigger rundt og derfor ikke falder til ro. Derfor lift med kaleche.  

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

MetteT skriver:

Heh... Jeg tænkte faktisk lige på dig den ANDen dag, tror det var babysam jeg var i, hvor jeg så et par badeænder...
Tænkte: "her sku Caroline lige ha været med..."

arj..hvordan så de ud? kan godt være jeg ikke har dem allerede jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.