Hej Caroline...
Ja puha, det er godt nok spændende med den test. krydser i al fald findre for at den bliver positiv..
jeg har altid været den som har udspurgt mine veninder om alt når de blev gravide, men det var som om at jeg havde glemt det hele da jeg selv blev gravid i nov sidste år.
Rigtig mange ting falder på plads, så snart du har den populære uge for uge bog. Jeg gik ned i den lokale boghandel samme dag som jeg testede positiv, *(eller noget i den retning) og købte politikens graviditets bog, som har været min bibel de sidste 8 måneder. Der står virkelig alt i. derudover kan jeg anbefale denne brochure :
http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Barn_i_vente/Barn_5udg.pdfjeg synes bare de har været guld værd. Jeg blev også meget hurtigt bekendt med baby.dk. og jeg synes uden tvivl at jeg får dækket alle de spørgsmål ind jeg overhovedet nogensinde kunne forstille mig.
Jeg spiste "baby me now" piller i nogle måneder inden jeg blev gravid. men jeg tror nu ikke de var årsagen til graviditeten. Det er en vitamin pille/kosttilskud og det koster en formue. men der var folsyre i som jo anbefales.
Den dag jeg blev gravid gik jeg i matas og købte graviditets vitamin piller. de er ret billige (de stribede) og jeg har været ganske tilfreds med dem.
Mit råd er også helt sikkert at du skal være lidt skeptisk, for der er ingen tvivl om at producenterne ripper dig fuldstændig som gravid. men er du fornuftig, behøver det slet ikke at blive så dyrt.
jeg havde meget kvalme i starten, så jeg sørgede bare for at spise en masse frugt og drikke vand, men de første 3 måneder sker der jo faktisk ikke så meget. der er et læge besøg og det er vist det. efter 12 uge kommer det sjove med scanninger, lægebesøg, ventetøj, jerntilskud, jordemoder og så videre...
Jeg er sikker på du finder ud af det hele hen af vejen, og alt kan findes på nettet.
mht børneværelse, er jeg lidt ked at at jeg har været så hurtig. jeg er kun i 33 uge, og allerede færdig med pusle/børneværelse, så jeg har absolut intet tilbage til min barsel... hmm

Vi har købt ALT brugt. du kan starte tidligt med at tjekke DBA, gul og gratis, trendsales og sådan ud. her kan du købe ALT fra gammelt til nyt, og spare mange penge.
Glæder mig til at høre om dit eventyr.

Mette