Lav sexualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Masig

Anonym skriver:

Godt at hære at jeg ikke er den eneste.

Nu spørger jeg lige lidt ind til dig, du må endelig sige til hvis du ikke vil svare på det!!

Men hvordan har din kæreste det med, at dit behov ikke er ret stort? Kan han leve med det? Har du gjort noget selv for at få mere lyst, eller er det måske komme naturlig me den rette mand?

Jeg har også hørt det med at man bare skal overvinde sig selv og gøre det selv om man ikke har lyst! Det kan jeg ikke anbefale, min x og jeg har prøvet dette i nogle år, og det har givet den modsatte virkning. Det føles næsten som at blive tvunget til sex når man ikke har lyst, og jeg har fået mindre lyst efter det, end jeg havde før. Tror det er fordi man så rigtigt kan fokusere på, at man IKKE har lyst!

Vil lige svare på det spørgsmål selvom det ikke er mig du citerer

Jeg har samme problem som dig, sex er for mig en fuldstændig ligegyldig ting som jeg sagtens kunne undvære i flere måneder ad gangen.. Kan godt få lyst, men det er meget sjældent og når min kæreste så lægger op til det bliver jeg nærmest bange for det... jeg ved at min manglende lyst/drift bunder i en meget ubehagelig oplevelse med en ekskæreste der ikke forstod et nej... Før ham elskede jeg sex og kunne have det konstant, men nu vil jeg faktisk helst undvære.. jeg vil meget gerne være intim med min kæreste, men jeg frygter selve sex-delen pga de "overgreb" jeg oplevede med min eks...

Min nuværende kæreste kender historien med min eks og forstår fuldt ud at jeg siger nej ofte, men han har jo selvfølgelig et sexualt behov som skal tilfredsstilles, så herhjemme tilfredsstiller jeg ham på andre måder de gange hvor jeg simpelthen bare slet ikke har lysten... På den måde er det nemmere for ham at acceptere at jeg ikke har særlig meget lyst til sex... Og så kan vi stadig holde forholdet ved lige og være intime uden at jeg skal være "tvunget" til at have sex....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jge har ikke selv været udsat for direkte overgreb, men jeg har indvilliget i nogle ting som ung, som jeg faktisk ikke fandt behagelige, og bagefter har jeg følt mig udnyttet ret meget. En smutter med en anden x hvor han i sin iver kom til at støde i det bagerest hul, i stedet for det rigtige har også være med til at jeg har været lidt nervøs i nogle stillinger, for at det skulle ske igen. Det er dog aldrig sket siden og min x nu her, har altid været meget forstående og ikke presset mig til noget. Dog har han selvfølgelig haft svært ved at jeg ingen lyst har stort set og han har lyst nærmest hver dag

Måske jeg skulle overveje at snakke det igennem med en psykolog. Det kan jo være de episoder i min ungdon præger mig mere end jeg aner

Men jeg har i hvert fald altid stolet og haft tillid til min x, så det er heller ikke der problemet har lagt

jeg er selv ikke til anal sex og har altid været bange for at prøve det, og sådan en smutter hvor den har væet på vej i det forkerte hul har os gjordt mig meget nervøs ved min x i nogle stillinger så det kan jeg godt følge dig i

min nuværende fyr har enda prøvet lidt grænser af på mig uden at ødelægge min tillid.. det er meget vigtigt man stoler på hinanden..

og ja måske en psykolog eller sex terapeut kan hjælpe med at finde ind til kernen af poblemet  (hvis der er et problem)  men man skal huske en psykolog er hårdt arbejde, man finder ikke bare problemet på 1-2 timer, man skal sikkert komme der lidt mere end det

Anmeld

8. oktober 2012

VØS

Anonym skriver:

Godt at hære at jeg ikke er den eneste.

Nu spørger jeg lige lidt ind til dig, du må endelig sige til hvis du ikke vil svare på det!!

Men hvordan har din kæreste det med, at dit behov ikke er ret stort? Kan han leve med det? Har du gjort noget selv for at få mere lyst, eller er det måske komme naturlig me den rette mand?

Jeg har også hørt det med at man bare skal overvinde sig selv og gøre det selv om man ikke har lyst! Det kan jeg ikke anbefale, min x og jeg har prøvet dette i nogle år, og det har givet den modsatte virkning. Det føles næsten som at blive tvunget til sex når man ikke har lyst, og jeg har fået mindre lyst efter det, end jeg havde før. Tror det er fordi man så rigtigt kan fokusere på, at man IKKE har lyst!

Min kæreste har det til tider lidt svært ved det, men han er meget forstående og håndtere det rigtig pænt
Vi har prøvet nogle forskellige stillinger for at se om der var noget der der kunne gøre det, og ellers være lidt bedre til forspil.
Det med forspil har været bedst for mig, men det er ikke en sikker vinder når jeg siger forspil så kan det også være en lækker middag med romantik i luften eller lign.
Jeg tror bare jeg har set i øjnene at det er sådan jeg er indrettet

Anmeld

8. oktober 2012

modesty

Når du siger at du snildt kan få orgasme, er der ikke tale om et fysisk problem, men et psykisk. 

Og det skal du faktisk se som en fordel, for det betyder at der kan arbejdes med det! Jeg ville HELT klart finde en god psykolog eller sexolog og få snakket tingene igennem. Som en anden skriver - det bliver ikke løst på en gang eller to, men det er værd at arbejde med.

For dit udgangspunkt er godt - der er mange kvinder der misunder dig at du har så nemt ved at få orgasme. 

Anmeld

8. oktober 2012

Lou87

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg tror jeg har en lav sexualdrift af natur. Jeg kan gå uger....ja måneder uden at skænke det en tanke. Dette var også gældende i mit sidate forhold, Og det var også en af grundende til at vi gik fra hinanden.

Er der nogle der ved om man kan gøre noget ved sexualdriften, altså medicin eller lig? Porienterer lige her, at det ikke er sexlysten jeg taler om. Jeg har aldrig haft et behov for sex, og mener derfor det er min sexualdrift den er gal med.

Er der mon nogle der ved noget om dette, eller som har erfaringer med denne problematik?

Mvh

Jeg kender lidt din følelse og så nok ikke helt på samme måde alligevel.
Men jeg ville ikk gå uden li og give et råd med...

Jeg har efter min graviditet med svær bækkenløsning og konstateret fibromyalgi lidt med mange smerter dagligt.. og bækkenet driller jo så en del netop under sex os. Missionæren som ellers tit er den hurtige overstået og nemme du ved - ja den er nærmest udelukket her for mine ben ka simpelthen ikk være spredt så længe!
(Så ja heldigvis synes jeg da os selv den er lidt kedelig og har bare gået i krig med de andre i stedet..... )

Men ikke kun problemet med bækkenet driller - det jo også lysten til at blive "rykket rundt på" når man har kroniske smerter.
Og den er der bare ikke lige så tit som før - men min kæreste er da forståelig.. Så ja på den måde er det jo ikk helt det samme, da min manglende lyst egentlig ikk drejer sig om lyst men smerter der hindrer.

MEN.. derfor tror jeg stadig mit råd kan hjælpe...
Vi bruger andre metoder... dvs ikke decideret samleje...
Men simpelthen for at tilfredsstille ham, og det får han jo noget ud af i mellemtiden at der er en go dag hvor lyst og smerter hænger lidt bedre sammen. Du må gerne skrive en PB hvis du vil høre mere om hvilke ting - gider bare ikk lige "blotte" hele min sex historie herinde hehe.

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Dustmuz skriver:

Halløjs Sussie..
nu citere jeg lige dine spørgsmål

hvad nu hvis man kan svare NEJ til de 3 spørgsmål
hvad gør man så (dog ikke liiiiiiige mig jeg tænker på her)

Så skulle man måske starte med at udforske sin egen krop og finde ud af, hvordan den fungerer og så arbejde videre derfra.

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

SussieThyssen skriver:

Så skulle man måske starte med at udforske sin egen krop og finde ud af, hvordan den fungerer og så arbejde videre derfra.

og hvis lysten til dét ikke er der?? hvad så??

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for dit svar Sussie.

Tror da helt sikkert jeg vil kontakte lægen og få taget sådan en prøve. Tænk hvis noget så enkelt kunne løse det

Jeg håber du har ret, når du siger der er mange i min situation. Det er bare ikke den oplevelse jeg har af det. Føler mig ofte helt mærkelig, når jeg er sammen med mine veninder og vi snakker om sex. Gennerelt kan jeg også bare fornemme at de tænker mere på sex end jeg gør.

Jeg mener jeg kender min krop ret godt, har heller ingen problemer med at tilfredsstille mig selv. Det sker dog ikke så ofte, men det sker da Jeg kan måske være bange for, at et par dårlige oplevelser da jeg var yngre kan have medført dette....tror du det?

Det er i hvert fald ikke fordi jeg ikke kan lide sex når jeg er i det, og får meget ud af det synes jeg. Jeg har aldrig haft sex uden at få en orgasme, ofte også flere.

Jamen så må du da måske se at få prøvet lidt mere rent seksuelt.
Måske skal du ganske enkelt bare kaste dig ud i det.
Tag det som et forskningsforsøg og eksperimenter dig frem.

Og ellers...igen...lær at respektere dig selv for den du er, det er trods alt det vigtigste skridt på vejen.

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Dustmuz skriver:

og hvis lysten til dét ikke er der?? hvad så??

Så må man respektere at man ganske enkelt ikke hører til dem, der finder sex interessant.

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

SussieThyssen skriver:

Så må man respektere at man ganske enkelt ikke hører til dem, der finder sex interessant.

hmm pis os hehe..

men forsat god aften husk og passe på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.