Anonym skriver:
Sagen er den, at jeg tror jeg har en lav sexualdrift af natur. Jeg kan gå uger....ja måneder uden at skænke det en tanke. Dette var også gældende i mit sidate forhold, Og det var også en af grundende til at vi gik fra hinanden.
Er der nogle der ved om man kan gøre noget ved sexualdriften, altså medicin eller lig? Porienterer lige her, at det ikke er sexlysten jeg taler om. Jeg har aldrig haft et behov for sex, og mener derfor det er min sexualdrift den er gal med.
Er der mon nogle der ved noget om dette, eller som har erfaringer med denne problematik?
Mvh
Jeg kender lidt din følelse og så nok ikke helt på samme måde alligevel.
Men jeg ville ikk gå uden li og give et råd med...
Jeg har efter min graviditet med svær bækkenløsning og konstateret fibromyalgi lidt med mange smerter dagligt.. og bækkenet driller jo så en del netop under sex os. Missionæren som ellers tit er den hurtige overstået og nemme du ved - ja den er nærmest udelukket her

for mine ben ka simpelthen ikk være spredt så længe!
(Så ja heldigvis synes jeg da os selv den er lidt kedelig og har bare gået i krig med de andre i stedet..... )
Men ikke kun problemet med bækkenet driller - det jo også lysten til at blive "rykket rundt på"

når man har kroniske smerter.
Og den er der bare ikke lige så tit som før - men min kæreste er da forståelig.. Så ja på den måde er det jo ikk helt det samme, da min manglende lyst egentlig ikk drejer sig om lyst men smerter der hindrer.
MEN.. derfor tror jeg stadig mit råd kan hjælpe...
Vi bruger andre metoder... dvs ikke decideret samleje...
Men simpelthen for at tilfredsstille ham, og det får han jo noget ud af i mellemtiden at der er en go dag hvor lyst og smerter hænger lidt bedre sammen. Du må gerne skrive en PB hvis du vil høre mere om hvilke ting - gider bare ikk lige "blotte" hele min sex historie herinde

hehe.