Lav sexualdrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hvis du har haft en eller flere dårlige oplevelser med sex som yngre kan de helt sikkert være skyld i du ikke skænker sex så mange tanker idag..

sådan noget kan sidde dybt i en uden man ved det..

selv har jeg været ude for 2 sex overgreb i teenage årene og der gik mange år før jeg havde sex af lyst og ikke for at gøre fyrene glade..  

den dag idag er jeg vild med sex men har også måtte arbejde meget med mig selv psykisk for at nå der til..

vil så også sige at hvis du godt kan lide sex når du er igang, så har jeg i flere tv programmer og andet med sex-terapeuter hørt mange af dem anbefale at selv om lysten måske ikke lige er der til sex så er det en god ide at have sex alligevel for så kommer lyst når man er igang og derved holder man liv i forholdt, man skal så bare ikke fortælle fyren lysten ikke er der til at starte med  

Hvordan har du arbejdet med dig selv efter de episoder? Har du gået til psykolog, læge??

Har også før hørt det med at man bare skal overvinde sig selv, og have sex selv om man ikke har lyst, og så kommer lysten. Det er bestemt ikke tilfældet, for det har min x og jeg prøvet på i maaange år, uden held. Faktisk vil jeg våge at påstå, at det er blevet værre af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvordan har du arbejdet med dig selv efter de episoder? Har du gået til psykolog, læge??

Har også før hørt det med at man bare skal overvinde sig selv, og have sex selv om man ikke har lyst, og så kommer lysten. Det er bestemt ikke tilfældet, for det har min x og jeg prøvet på i maaange år, uden held. Faktisk vil jeg våge at påstå, at det er blevet værre af det

jeg har gået til psykolog i nogle år samt jeg har gjordt hvad jeg kunne for selv at ændre min tanke gang..

samt det er meget vigtigt fx efter sex overgreb at man finder en fyr man 100% stoler på med sex..

jeg er kommet der til hvor min kæreste kan binde mig fast, give mig bind for øjnenen og jeg nyder det.. det kræver virkelig at man stoler på hinanden.. ellers kan man efter sexovergreb ikke nyde sådan noget..  

mange af mine fyre har ikke accepteret hvis jeg ikke havde lyst, eller hvis der var noget jeg ikke kunne lide osv og så er det enten endt i jeg har følt mig tvunget til ting eller vi er blevet uvenner.. det duer bare ikke i et forhold.. har man oplevet noget svært er det meget vigtigt man finder en man kan stole på!

håber det giver mening ?

Anmeld

8. oktober 2012

VØS

Jeg vil bare lige sige at du ikke er alene
Jeg kan også se en stor forskel på mig og mine veninder der helt sikkert ikke mener at kunne gå en uge uden sex.
Jeg behøver heller ikke sex hele tiden og kan gå længe uden.
Før jeg fandt min kæreste, (var jeg selvfølgelig single) og havde ikke behovet for sex. Så jeg lavede en aftale med mig selv om ingen sex i et år, og det var ikke noget problem. (Så kunne man også nemmere se hvilke fyre der bare var ude på sex
Jeg har ikke nogle dårlige erfaringer og vil nok mene at det bare er sådan jeg er.
Har dog hørt at hvis man (tager sig sammen) og har sex oftere skulle lysten stige af sig selv
Det er ikke sikkert at dette hjælper dig spor, men så ved du da at du ikke er ene om den lave sexlyst

Anmeld

8. oktober 2012

sne190810

VØS skriver:

Jeg kan også se en stor forskel på mig og mine veninder der helt sikkert ikke mener at kunne gå en uge uden sex.
Før jeg fandt min kæreste, (var jeg selvfølgelig single) og havde ikke behovet for sex. Så jeg lavede en aftale med mig selv om ingen sex i et år, og det var ikke noget problem. (Så kunne man også nemmere se hvilke fyre der bare var ude på sex
Jeg har ikke nogle dårlige erfaringer og vil nok mene at det bare er sådan jeg er.
Har dog hørt at hvis man (tager sig sammen) og har sex oftere skulle lysten stige af sig selv
Det er ikke sikkert at dette hjælper dig spor, men så ved du da at du ikke er ene om den lave sexlyst

Ja, den har jeg også hørt før.

Men tænker bare at hvis man ikke har lyst, så er det edder rådme svært at tage sig sammen til at have noget som sex? Det kræver alligevel en del.

Jeg tror ikke det ville hjælpe mig, hvis jeg overhoved ikke havde lyst at så skulle gøre det .Tror mere det ville have modsat virkning i og med at det bare ville bekræfte mig mere i at jeg VIRKELIG slet ikke var det som jeg havde lyst til.

Kan du følge mig?

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Men tænker bare at hvis man ikke har lyst, så er det edder rådme svært at tage sig sammen til at have noget som sex? Det kræver alligevel en del.

Jeg tror ikke det ville hjælpe mig, hvis jeg overhoved ikke havde lyst at så skulle gøre det .Tror mere det ville have modsat virkning i og med at det bare ville bekræfte mig mere i at jeg VIRKELIG slet ikke var det som jeg havde lyst til.

Kan du følge mig?

Lige præcis. Jeg havde også hørt det, og min x og jeg har prøvet det gennem nogle år, men det har givet mig mindre lyst end jeg havde inden

Det føles næsten som at blive tvunget til det, når man ikke har lyst

Anmeld

8. oktober 2012

VØS

sne190810 skriver:

Kan du følge mig?

Jeg kan sagtens forstå dig, tror hellere ikke det er noget der vil virke på mig, så derfor er det ikke prøvet af

Anmeld

8. oktober 2012

sne190810

Anonym skriver:

Lige præcis. Jeg havde også hørt det, og min x og jeg har prøvet det gennem nogle år, men det har givet mig mindre lyst end jeg havde inden

Det føles næsten som at blive tvunget til det, når man ikke har lyst

Præcis.

Ville forbinde det med noget dårligt/irriterende/ulækkert og føle pres over at skulle gøre det,- fordi det måske ville hjælpe

Anmeld

8. oktober 2012

sne190810

VØS skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig, tror hellere ikke det er noget der vil virke på mig, så derfor er det ikke prøvet af

Godt, var først bange for jeg havde skrevet det forkert an og du ville misforstå som om jeg 'angreb' dig.

But I sure did not 

Vi er enige

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

VØS skriver:

Godt at hære at jeg ikke er den eneste.

Nu spørger jeg lige lidt ind til dig, du må endelig sige til hvis du ikke vil svare på det!!

Men hvordan har din kæreste det med, at dit behov ikke er ret stort? Kan han leve med det? Har du gjort noget selv for at få mere lyst, eller er det måske komme naturlig me den rette mand?

Jeg har også hørt det med at man bare skal overvinde sig selv og gøre det selv om man ikke har lyst! Det kan jeg ikke anbefale, min x og jeg har prøvet dette i nogle år, og det har givet den modsatte virkning. Det føles næsten som at blive tvunget til sex når man ikke har lyst, og jeg har fået mindre lyst efter det, end jeg havde før. Tror det er fordi man så rigtigt kan fokusere på, at man IKKE har lyst!

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg har gået til psykolog i nogle år samt jeg har gjordt hvad jeg kunne for selv at ændre min tanke gang..

samt det er meget vigtigt fx efter sex overgreb at man finder en fyr man 100% stoler på med sex..

jeg er kommet der til hvor min kæreste kan binde mig fast, give mig bind for øjnenen og jeg nyder det.. det kræver virkelig at man stoler på hinanden.. ellers kan man efter sexovergreb ikke nyde sådan noget..  

mange af mine fyre har ikke accepteret hvis jeg ikke havde lyst, eller hvis der var noget jeg ikke kunne lide osv og så er det enten endt i jeg har følt mig tvunget til ting eller vi er blevet uvenner.. det duer bare ikke i et forhold.. har man oplevet noget svært er det meget vigtigt man finder en man kan stole på!

håber det giver mening ?

Jge har ikke selv været udsat for direkte overgreb, men jeg har indvilliget i nogle ting som ung, som jeg faktisk ikke fandt behagelige, og bagefter har jeg følt mig udnyttet ret meget. En smutter med en anden x hvor han i sin iver kom til at støde i det bagerest hul, i stedet for det rigtige har også være med til at jeg har været lidt nervøs i nogle stillinger, for at det skulle ske igen. Det er dog aldrig sket siden og min x nu her, har altid været meget forstående og ikke presset mig til noget. Dog har han selvfølgelig haft svært ved at jeg ingen lyst har stort set og han har lyst nærmest hver dag

Måske jeg skulle overveje at snakke det igennem med en psykolog. Det kan jo være de episoder i min ungdon præger mig mere end jeg aner

Men jeg har i hvert fald altid stolet og haft tillid til min x, så det er heller ikke der problemet har lagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.