vægttab lig med nyt tøj, men hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Lone Jakobsen

FrkZier skriver:

mit bedste råd er at gå ind i en ordentlig undertøjs butik og få dem til at hjælpe - men ville vente til efter vægttabet er slut, fordi det koster spidsen af en jetjager

ja det var også min plan.... dog kunne jeg godt bruge bare en enkelt god bh nu, da mit vægttab har været markant lige i det område

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Louise89

Lone Jakobsen skriver:

ja så kom jeg så langt at mit vægttab ny tydeligt kan ses på min krop. jeg har tabt ca 2/3 af det jeg gerne vil, og det er bare super skønt...  men hvad med tøjet?

det ser ud til at mine kilo ryger oppe fra og ned hvilket er en kæmpe ommer for mit brystmål, men en fordel for resten af kroppen.

men hvad gør i andre så undervejs i sådan et vægttab? acceptere i at tøjet bare sidder helt forkert i en periode, og venter med at købe nyt tøj..... eller køber i nogle få stykker tøj i den nye størrelse og venter med den helt store shopping tur til i er i mål?

Jeg er også igang med at tabe mig med en sundere livsstil og kender derfor dit dilemma . Det første lille stk tid købte jeg INTET tøj. Men efter lidt tid begyndte jeg at købe lidt igen - dog køber jeg det nu hvor det sidder lidt stramt når det blir købt så det kan "gå" at have det på lidt længere :-). Jeg synes også, det hjælper på den selvtillid som man vinder ved et vægttab - så kan man komme ud og købe mindre str. tøj end før og føle, man ser lidt godt ud :-) jeg ser det lidt som en belønning til mig selv at købe lidt nyt tøj engang imellem :-).. Men jeg venter med den helt store shopping tur til jeg når målet

Anmeld

7. oktober 2013

Louise89

Lone Jakobsen skriver:

ja så kom jeg så langt at mit vægttab ny tydeligt kan ses på min krop. jeg har tabt ca 2/3 af det jeg gerne vil, og det er bare super skønt...  men hvad med tøjet?

det ser ud til at mine kilo ryger oppe fra og ned hvilket er en kæmpe ommer for mit brystmål, men en fordel for resten af kroppen.

men hvad gør i andre så undervejs i sådan et vægttab? acceptere i at tøjet bare sidder helt forkert i en periode, og venter med at købe nyt tøj..... eller køber i nogle få stykker tøj i den nye størrelse og venter med den helt store shopping tur til i er i mål?

.. og så tænker jeg også på et købe BILLIGT tøj, så man ikke lige får fat i sit dyre ynglingstøj, som så forhåbentlig snart er for stort til en :-(. Det er MEGET ØV! .. Så jeg køber som sagt billigt tøj mere end normalt OG lidt strammere end normalt OG ikk så meget af gangen

Anmeld

7. oktober 2013

Joan ( Smallie )

Lone Jakobsen skriver:

jeg endte med at købe 3 par nye bukser efter 8 kilo. (det var bare 3 billige par) og så kom jeg til at forkæle mig selv med en rigtig lækker bluse

nu mangler jeg bare en enkelt eller 2 nye bh-er for det er klart i det område at mit vægttab er tydeligst

Jeg har tabt mig 20 kg og vil gerne af med 10 mere og jeg har købt sportstoppe for det er det der passer mig godt lige nu ind til jeg er færdig med at tabe mig

Anmeld

7. oktober 2013

Little Miss

Lone Jakobsen skriver:

Min veninde har "lige" tabt 16 kilo.

Hun gik med bælte og så fjollet ud i oversize tøj indtil hun nåede sit mål, og derefter brændte hun 5000 af i h&m og smed alt det gamle til genbrug :-)

Anmeld

8. oktober 2013

Lone Jakobsen

denne tråd er ca et år gammel. så den er ikke længere relevant for mig. derfor må i naturligvis gerne skrive i den. men jeg vil ikke længere svare i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.