Lone Jakobsen skriver:
ja så kom jeg så langt at mit vægttab ny tydeligt kan ses på min krop. jeg har tabt ca 2/3 af det jeg gerne vil, og det er bare super skønt... men hvad med tøjet?
det ser ud til at mine kilo ryger oppe fra og ned hvilket er en kæmpe ommer for mit brystmål, men en fordel for resten af kroppen. 
men hvad gør i andre så undervejs i sådan et vægttab? acceptere i at tøjet bare sidder helt forkert i en periode, og venter med at købe nyt tøj..... eller køber i nogle få stykker tøj i den nye størrelse og venter med den helt store shopping tur til i er i mål? 
Jeg er også igang med at tabe mig med en sundere livsstil og kender derfor dit dilemma
. Det første lille stk tid købte jeg INTET tøj. Men efter lidt tid begyndte jeg at købe lidt igen - dog køber jeg det nu hvor det sidder lidt stramt når det blir købt så det kan "gå" at have det på lidt længere :-). Jeg synes også, det hjælper på den selvtillid som man vinder ved et vægttab - så kan man komme ud og købe mindre str. tøj end før og føle, man ser lidt godt ud :-) jeg ser det lidt som en belønning til mig selv at købe lidt nyt tøj engang imellem :-).. Men jeg venter med den helt store shopping tur til jeg når målet 
Anmeld