vægttab lig med nyt tøj, men hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.359 visninger
25 svar
1 synes godt om
7. oktober 2012

Lone Jakobsen

ja så kom jeg så langt at mit vægttab ny tydeligt kan ses på min krop. jeg har tabt ca 2/3 af det jeg gerne vil, og det er bare super skønt...  men hvad med tøjet?

det ser ud til at mine kilo ryger oppe fra og ned hvilket er en kæmpe ommer for mit brystmål, men en fordel for resten af kroppen.

men hvad gør i andre så undervejs i sådan et vægttab? acceptere i at tøjet bare sidder helt forkert i en periode, og venter med at købe nyt tøj..... eller køber i nogle få stykker tøj i den nye størrelse og venter med den helt store shopping tur til i er i mål?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Faith

Lone Jakobsen skriver:

ja så kom jeg så langt at mit vægttab ny tydeligt kan ses på min krop. jeg har tabt ca 2/3 af det jeg gerne vil, og det er bare super skønt...  men hvad med tøjet?

det ser ud til at mine kilo ryger oppe fra og ned hvilket er en kæmpe ommer for mit brystmål, men en fordel for resten af kroppen.

men hvad gør i andre så undervejs i sådan et vægttab? acceptere i at tøjet bare sidder helt forkert i en periode, og venter med at købe nyt tøj..... eller køber i nogle få stykker tøj i den nye størrelse og venter med den helt store shopping tur til i er i mål?

Super sejt gået!

Det må være al den aktivitet med dine dagplejebørn

Anmeld

7. oktober 2012

Stumpen

Nu er jeg end ikke startet, men jeg ville købe løbende fx i bilka og når så målen var nået ville jeg forkæle mig selv med den helt store shoppetur i de lækre butikker...

skide flot med vægttabet - må vi ikke se før og efter?

Anmeld

8. oktober 2012

Lone Jakobsen

Faith skriver:

Super sejt gået!

Det må være al den aktivitet med dine dagplejebørn

ja det må simpelthen være al den friske luft med dem

Anmeld

8. oktober 2012

Lone Jakobsen

Stumpen skriver:

Nu er jeg end ikke startet, men jeg ville købe løbende fx i bilka og når så målen var nået ville jeg forkæle mig selv med den helt store shoppetur i de lækre butikker...

skide flot med vægttabet - må vi ikke se før og efter?

lige her er det faktisk også det jeg har gjort

jeg har købt 3 par nye bukser i factory outlet, og så bare en enkelt super flot bluse som jeg bare ikke kunne stå for

med hensyn til undertøj så prøvede jeg virkelig at finde noget der sad ordentligt i bilka, men jeg må vist indse at det kræver en tur i en undertøjs forretning, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken størrelse jeg bruger nu

har ikke fået taget et efter billede endnu..... men kunne da godt ske at jeg skulle få manden til at tage et af mig.

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Lone Jakobsen skriver:

Sætter altid målet : 10 kg tabt og lidt nyt tøj  til mig.. .. sådan hvert 10 kg... for at have noget at se frem til .. og ja jeg lader tøjet sidde løst indtil da... ellers bliver det for dyrt .. specielt hvis man ender med at tage på igen .. 

Anmeld

8. oktober 2012

Lone Jakobsen

Camillos skriver:

Sætter altid målet : 10 kg tabt og lidt nyt tøj  til mig.. .. sådan hvert 10 kg... for at have noget at se frem til .. og ja jeg lader tøjet sidde løst indtil da... ellers bliver det for dyrt .. specielt hvis man ender med at tage på igen .. 

jeg skal kun tabe 12 kilo i det hele..... så den virker ikke helt for mig. men synes faktisk den er super god hvis man skal tabe et stort antal kilo. 

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Lone Jakobsen skriver:

jeg skal kun tabe 12 kilo i det hele..... så den virker ikke helt for mig. men synes faktisk den er super god hvis man skal tabe et stort antal kilo. 

Nåehhh .. hehe så ville jeg nok sige til mig selv : Når de 12 kg er nået vil jeg supershoppe .. og udskifte min gardarobe.. eller sætte sig et delmål efter 6 kg et par nye fede bukser 

Anmeld

8. oktober 2012

Lone Jakobsen

Camillos skriver:

Nåehhh .. hehe så ville jeg nok sige til mig selv : Når de 12 kg er nået vil jeg supershoppe .. og udskifte min gardarobe.. eller sætte sig et delmål efter 6 kg et par nye fede bukser 

jeg endte med at købe 3 par nye bukser efter 8 kilo. (det var bare 3 billige par) og så kom jeg til at forkæle mig selv med en rigtig lækker bluse

nu mangler jeg bare en enkelt eller 2 nye bh-er for det er klart i det område at mit vægttab er tydeligst

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Lone Jakobsen skriver:

jeg endte med at købe 3 par nye bukser efter 8 kilo. (det var bare 3 billige par) og så kom jeg til at forkæle mig selv med en rigtig lækker bluse

nu mangler jeg bare en enkelt eller 2 nye bh-er for det er klart i det område at mit vægttab er tydeligst

Åhhh jo det kender jeg godt.. det starter også altid i ansigtet og på brystet af mig det skidt.. synes endnu ikke at mine lår er skrumpet så meget ved vægttab .. selvom det er numsen og rumpen der er mit største problem ..

Hehe .. dejligt med noget nyt tøj og super flot med dit vægttab 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.