vægttab lig med nyt tøj, men hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Lone Jakobsen

Camillos skriver:

Åhhh jo det kender jeg godt.. det starter også altid i ansigtet og på brystet af mig det skidt.. synes endnu ikke at mine lår er skrumpet så meget ved vægttab .. selvom det er numsen og rumpen der er mit største problem ..

Hehe .. dejligt med noget nyt tøj og super flot med dit vægttab 

ja og brysterne er bare det eneste sted hvor man ikke ønskede vægttab

tak for de søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Camillos

Lone Jakobsen skriver:

ja og brysterne er bare det eneste sted hvor man ikke ønskede vægttab

tak for de søde ord

bestemt ... .. men det er desværre der vi har flest fedtdepoter..  

Anmeld

9. oktober 2012

Lone Jakobsen

Camillos skriver:

bestemt ... .. men det er desværre der vi har flest fedtdepoter..  

ja det er nu lidt ærgeligt

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

ja så kom jeg så langt at mit vægttab ny tydeligt kan ses på min krop. jeg har tabt ca 2/3 af det jeg gerne vil, og det er bare super skønt...  men hvad med tøjet?

det ser ud til at mine kilo ryger oppe fra og ned hvilket er en kæmpe ommer for mit brystmål, men en fordel for resten af kroppen.

men hvad gør i andre så undervejs i sådan et vægttab? acceptere i at tøjet bare sidder helt forkert i en periode, og venter med at købe nyt tøj..... eller køber i nogle få stykker tøj i den nye størrelse og venter med den helt store shopping tur til i er i mål?

jeg havde en masse tøj liggende inde bagerst i skabet som jeg så hev frem løbende når jeg ku passe det, og da jeg var i mål tog jeg mig en shop amok tur

Anmeld

9. oktober 2012

Lone Jakobsen

FrkZier skriver:

jeg havde en masse tøj liggende inde bagerst i skabet som jeg så hev frem løbende når jeg ku passe det, og da jeg var i mål tog jeg mig en shop amok tur

jeg har slet intet liggende.

mine ekstra kilo er stille kommet snigende igennem de sidste 3 år, så har lige som ikke tænkt over at bluserne er blevet lidt større.

lyder ellers dejligt med en stor shoppe tur hvor meget har du tabt?

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

jeg har slet intet liggende.

mine ekstra kilo er stille kommet snigende igennem de sidste 3 år, så har lige som ikke tænkt over at bluserne er blevet lidt større.

lyder ellers dejligt med en stor shoppe tur hvor meget har du tabt?

tror jeg ville købe nogen bukser så der ikke er alt for store, og så eller bare lade bluserne være for store - ellers bliver det sku for dyrt i længden
19 kilo men det var over 2 omgange

Anmeld

9. oktober 2012

Lone Jakobsen

FrkZier skriver:

tror jeg ville købe nogen bukser så der ikke er alt for store, og så eller bare lade bluserne være for store - ellers bliver det sku for dyrt i længden
19 kilo men det var over 2 omgange

det var også det jeg endte med jeg købte 3 par bukser og bare en enkelt ny bluse som jeg forelskede mig meget i

jeg mangler dog stadig noget nyt undertøj, men skal vist ind i en forretning og have barmen målt

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

det var også det jeg endte med jeg købte 3 par bukser og bare en enkelt ny bluse som jeg forelskede mig meget i

jeg mangler dog stadig noget nyt undertøj, men skal vist ind i en forretning og have barmen målt

godt valg
åh det også svært med undertøj!

Anmeld

9. oktober 2012

Lone Jakobsen

FrkZier skriver:

godt valg
åh det også svært med undertøj!

ja det er overraskende svært. prøvede vist 6-7 forskellige i bilka her i weekenden, men kom slet ikke i nærheden af en der sad pænt.

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

ja det er overraskende svært. prøvede vist 6-7 forskellige i bilka her i weekenden, men kom slet ikke i nærheden af en der sad pænt.

mit bedste råd er at gå ind i en ordentlig undertøjs butik og få dem til at hjælpe - men ville vente til efter vægttabet er slut, fordi det koster spidsen af en jetjager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.