Testet positiv ! gode råd ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

M (:

acmink skriver:

Aha okay på den måde tusind tak for din hjælp M !! var bare lidt i tvivl jeg vidste godt at det altid ser lysere ud når man har gået de 12 uger ud, men synes bare at ha læst et sted at de første 6 uger var allerværst .. men ved ikke .. må ha fat i min læge i morgen ! har slet ingen tårmodighed... jeg tog lige en test nr 2 ( godt nok et andet mærke da jeg ikke havde flere af de andre) men med samme positive resultat !

Det er altid lidt uforståeligt - men bliv nu ikke alt for skuffet, hvis din læge ikke vil se dig før uge 9.. Mange læger vil ikke tage en test, når man selv har testet positiv (x flere) derhjemme, og det er vel egentlig også lidt et spild af ressourcer, for den bliver jo ikke mere positiv af, at det er lægens test..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Mink

Haha .. M nej det kan du da ha ganske ret i men jeg ville jo bare gerne ha en blodprøve sådan så man nu var helt 100 % ... men som du siger, har testet samme resultat to gange i dag, og tester igen i morgen tidlig ... Venter du selv en lille ?  

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Haha .. M nej det kan du da ha ganske ret i men jeg ville jo bare gerne ha en blodprøve sådan så man nu var helt 100 % ... men som du siger, har testet samme resultat to gange i dag, og tester igen i morgen tidlig ... Venter du selv en lille ?  

Desværre er der næsten 0% sandsynlighed for, at du får en blodprøve, når du har to (og imorgen sikkert tre) fine, positive teste. Blodprøver er typisk til kvinder, der er gået langt over tid, og som ikke kan få en positiv test eller til de kvinder, der er i behandling.. Så det ville overraske mig meget, hvis din læge siger ja til en blodprøve.. 

Ja, jeg venter en lille fisk til april (:

(Hvis du citerer indlægget (hold musen over datoen i mit svar, så kommer der et felt frem, hvor der står "citér indlæg") er det nemmere for mig at opdage, da jeg så får en notifikation om, at du har svaret )

Anmeld

7. oktober 2012

Mink

M (: skriver:

Desværre er der næsten 0% sandsynlighed for, at du får en blodprøve, når du har to (og imorgen sikkert tre) fine, positive teste. Blodprøver er typisk til kvinder, der er gået langt over tid, og som ikke kan få en positiv test eller til de kvinder, der er i behandling.. Så det ville overraske mig meget, hvis din læge siger ja til en blodprøve.. 

Ja, jeg venter en lille fisk til april (:

(Hvis du citerer indlægget er det nemmere for mig at opdage, da jeg så får en notifikation om, at du har svaret )

Nå øv så må jeg jo bare væbne mig med det som jeg bare overhovedet ikke har TÅLMODIGHED ! ej hvor er det bare skønt, tillykke med det ! har lige luret lidt på din profil... hvad er kønnet ? ved du det ?  

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Akmese skriver:

Nå øv så må jeg jo bare væbne mig med det som jeg bare overhovedet ikke har TÅLMODIGHED ! ej hvor er det bare skønt, tillykke med det ! har lige luret lidt på din profil... hvad er kønnet ? ved du det ?  

Ja, specielt her i starten er det møg svært at være tålmodig - specielt fordi det er så surrealistisk at det er lykkedes! 

Mange tak! Nej, vi kender ikke kønnet, vi har besluttet at lade det være en overraskelse indtil fødslen (:

- Et lille tip: Du kan "melde dig" ind i gruppen "juni 2012", som er en terminsgruppe for alle jer, som har forventet termin i juni 2012. Det kan være meget rart at følges med andre kvinder, som er ca. lige så langt som en selv (: Du finder terminsgrupperne i toppen af sitet ved at trykke på "Termins- og mødregrupper". 

- Ved at trykke på den lille møtrik i toppen af oversigterne over debatterne, kan du vælge dine favorit debatgrupper og så vil der komme en ny fane kaldet "favoritter". Herinde vil de mest aktive tråde i dine favoritdebatgrupper ligge - f.eks. termin juni 2012 

Anmeld

7. oktober 2012

Mink

M (: skriver:

Ja, specielt her i starten er det møg svært at være tålmodig - specielt fordi det er så surrealistisk at det er lykkedes! 

Mange tak! Nej, vi kender ikke kønnet, vi har besluttet at lade det være en overraskelse indtil fødslen (:

- Et lille tip: Du kan "melde dig" ind i gruppen "juni 2012", som er en terminsgruppe for alle jer, som har forventet termin i juni 2012. Det kan være meget rart at følges med andre kvinder, som er ca. lige så langt som en selv (: Du finder terminsgrupperne i toppen af sitet ved at trykke på "Termins- og mødregrupper". 

- Ved at trykke på den lille møtrik i toppen af oversigterne over debatterne, kan du vælge dine favorit debatgrupper og så vil der komme en ny fane kaldet "favoritter". Herinde vil de mest aktive tråde i dine favoritdebatgrupper ligge - f.eks. termin juni 2012 

okay det bliver da vildt spændende, så må vi ikke håbe jeres scanningsbilleder bliver for afslørende længere henne, det blev min venindes første hihi ... tak for alle de gode råd, fandt gruppen og skyndte mig at blive medlem af den  

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Akmese skriver:

okay det bliver da vildt spændende, så må vi ikke håbe jeres scanningsbilleder bliver for afslørende længere henne, det blev min venindes første hihi ... tak for alle de gode råd, fandt gruppen og skyndte mig at blive medlem af den  

Vi håber, at skanningssygeplejersken vil være lidt påpasselig og forsøge at lade være med at gøre det tydeligt, hvilket køn det er! Men der er jo kun én skanning tilbage, så mon ikke det kan lade sig gøre, hvis vi siger meget tydeligt INDEN skanningen, at vi ikke vil vide det? 

Det var så lidt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.