efter en fødsel? hvordan ser i ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

Vidunderligeunger

Muhmi skriver:

Der er ingen forskel nu... Men ugen efter hvor min mand kiggede derned sagde han at det så lidt stort (og hult) ud... heheh... Men nu her er det normalt

aahhhahahahaha!! DEN kommantar fik jeg også..eller nærmere:

"jamen øh, det ligner da jeg selv tror jeg"

mig:  tror??

ham: "ja altså, sådan næsten.. eller..... nu må du ik blive sur men, det ser lidt hult ud..." 

mig: " ad"

ham: "det bliver bedre skat.. tro jeg" 

hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Muhmi

Vidunderligeunger skriver:

ham: "ja altså, sådan næsten.. eller..... nu må du ik blive sur men, det ser lidt hult ud..." 

hahaha

Det var også ca. sådan det foregik herhjemme hahahah

Anmeld

7. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

hahaha

Hvor er det fedt at man kan være så åben omkrig det, at snakke om det. Altså mener bare er hjemme er min kæreste sku ikke så åben, og kan slet ikke snakke om sådanne ting desværre...hvis du forstår

Anmeld

7. oktober 2012

Frk. Himmelblå

young-mother skriver:

Hej piger. Jeg sad lige og tænke på fødsel.. Jeg endte ud i kejsersnit med min datter og har derfor "ikke prøvet føde selv" men hvordan plejer det nederste se ud efter en fødsel? ligner det sig selv - eller er den blevet mere hængene og slapt? sad og spekulerede over det, da mange træner deres bækken efter fødsel, så jeg sad lige med mine tanker omkring ens udseende mellem benene efter en fødsel.

nogle modige kvinder der tør stå frem?

Go' søndag til jer alle sammen.

Det ligner sig selv. Fuldstændig.

Måske med undtagelse af arvæv, - kommer jo an på, om man er bristet OG om man er blevet syet ordentligt efterfølgende.

Anmeld

7. oktober 2012

B&J

det første stykke tid kunne jeg mærke at jeg var slap eller hullet var større men nu er det helt alm som før

Anmeld

7. oktober 2012

sne190810

young-mother skriver:

Hej piger. Jeg sad lige og tænke på fødsel.. Jeg endte ud i kejsersnit med min datter og har derfor "ikke prøvet føde selv" men hvordan plejer det nederste se ud efter en fødsel? ligner det sig selv - eller er den blevet mere hængene og slapt? sad og spekulerede over det, da mange træner deres bækken efter fødsel, så jeg sad lige med mine tanker omkring ens udseende mellem benene efter en fødsel.

nogle modige kvinder der tør stå frem?

Go' søndag til jer alle sammen.

Lidt off topic

Men lige meget om du føder vaginalt eller med kejsersnit så er det en god ide at træne dine bækkenbundsmuskler op igen.
Det er ikke selve den vaginale fødsel som gør dem 'løse', men selve graviditeten

Anmeld

7. oktober 2012

Laulund87

Jeg aner ikke hvordan jeg så ud for jeg skulle overhovedet ikke nyde noget af at kigge

Her snart 3 år efter vil jeg gå ud fra at jeg ser normal ud

Anmeld

7. oktober 2012

Vidunderligeunger

sommerc skriver:

Hvor er det fedt at man kan være så åben omkrig det, at snakke om det. Altså mener bare er hjemme er min kæreste sku ikke så åben, og kan slet ikke snakke om sådanne ting desværre...hvis du forstår

vi har lidt den der "jeg prutter, pisser og skider når det passer mig" mentalitet herhjemme.. af og til går det lidt af og vi er tøsede, men efter en fødsel hvor han så DET HELE hele vejen igennem, ja så er man lige som ovre det synes jeg

Anmeld

7. oktober 2012

FrkRaarup

hahaha

Sorry- men er lige ved at dø

Det er simpelthen SÅ sjovt at læse-

Anmeld

7. oktober 2012

Vidunderligeunger

FrkRaarup skriver:

Sorry- men er lige ved at dø

Det er simpelthen SÅ sjovt at læse-

jeeeep.. jeg griner også ved tanken.. han var sååå ydmyg, men ville alligevel gerne være ærlig, men var bange for min reaktion osv osv osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.