efter en fødsel? hvordan ser i ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.890 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

young-mother

Hej piger. Jeg sad lige og tænke på fødsel.. Jeg endte ud i kejsersnit med min datter og har derfor "ikke prøvet føde selv" men hvordan plejer det nederste se ud efter en fødsel? ligner det sig selv - eller er den blevet mere hængene og slapt? sad og spekulerede over det, da mange træner deres bækken efter fødsel, så jeg sad lige med mine tanker omkring ens udseende mellem benene efter en fødsel.

nogle modige kvinder der tør stå frem?

Go' søndag til jer alle sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

FruStolpe

Du regner da ikke med at der er nogen der lægger et billede af deres *bib* ud på en totalt offentlig side ??

Med hensyn til udseende, så er der ingen forskel fra før til nu hos mig

Anmeld

7. oktober 2012

Muhmi

Der er ingen forskel nu... Men ugen efter hvor min mand kiggede derned sagde han at det så lidt stort (og hult) ud... heheh... Men nu her er det normalt

Anmeld

7. oktober 2012

FruStolpe

Muhmi skriver:

Der er ingen forskel nu... Men ugen efter hvor min mand kiggede derned sagde han at det så lidt stort (og hult) ud... heheh... Men nu her er det normalt

Hult ? -som i bundløst eller... Ej sorry, fik billeder på indersiden af øjenlågene der

Anmeld

7. oktober 2012

Muhmi

Hult ? -som i bundløst eller... Ej sorry, fik billeder på indersiden af øjenlågene der

Hahaha, ej mere som i, at hullet ikke havde trukket sig heeelt sammen endnu, så det var sådan lidt stort...

Anmeld

7. oktober 2012

Bebsen

Haha, min veninde der var med til min søns fødsel var så sød at sige, lige efter fødslen, inden jeg blev syet - at det lignede noget fra en gyserfilm
Ved ikke om det var derfor, men der gik en del uger før jeg kiggede mig selv dernede!

Nu, 2 år efter ser det ud som før

Anmeld

7. oktober 2012

KarinOM

Hos mig gik der knap en måned, så var det hele som før...kan hverken se eller mærke forskel :-) 

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

De første 14 dage ca var det nærmest et stort blå mærke. Efter det har alt set/ følt helt normalt. Det er jo klart at man ska huske sine knibeøvelser helt fra start af!! Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

young-mother

takker for de svine svar alle sammen

Anmeld

7. oktober 2012

Tulle28

Jeg fik en slem 3. grads bristning for lidt over 4 uger siden og har fulgt nøje med i understellets udvikling:-) Og det ser faktisk stort set ud som før fødslen, på trods af at jeg blev syet rigtig, rigtig meget. Der er selvfølgelig en syning, men den bliver mindre og pænere dag for dag.

Vi er ikke nået til sex endnu, så om det også FØLES som før, ved jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.