dregenes & pigernes "tap" tidlig scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

MissTas

young-mother skriver:

hvor mange herinde haf fået noget positivt ud af  en tidlig kønsscanning som 14+0/15+0? jeg fik afvide - som de ser det så har piger også en tap når de er helt små og vender tappen vandret er det en pige og vender den opad er det en dreng. Lidt svært at forklare når man ikke kan se billederne. og så sad de streger også længere inde hvis det var en pige, og mere ude hvis dreng. Sjovt, Men hvor mange har haft gode opleveler med det? her var der INGEN TVIVL ifølge jodemoderen. tappen strittede opad og kunne ses fra siden til ham.

stadigvæk svært for mig at forstå - men de må ha mest styr på det!

var til kønsscanning da jeg var 15+2 og der viste scanningen en lille pige og jordemoderen sagde også at der var en tap, men den var vandret og derfor en pige.. ud kom en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

young-mother

Joyce1986 skriver:

Vi havde en rigtig god oplevelse med det og der var SLET ingen tvivl, det var en lille pige vi blev scannet 15+2 og det var en pige da hun kom til verden ..

tillykke !!

- de er bare så Gooooe ! synes virkeligt det er så hyggeligt... Og vi nåede ik engang ned mellem benene for da barnet lå med siden strittede tappen bare ligeop

Anmeld

7. oktober 2012

young-mother

MissTas skriver:

var til kønsscanning da jeg var 15+2 og der viste scanningen en lille pige og jordemoderen sagde også at der var en tap, men den var vandret og derfor en pige.. ud kom en pige

fantastik! & tillykke !!!

Anmeld

8. oktober 2012

netpigen

Jeg fik en kønsscanning i 12+1 og hun siger det er en dreng, det sagde hun også da jeg var i uge 11+2

Har I lyst kan I følge min blog www.smukgravid.com

Blog med scanningsbilleder uge for uge, og test af diverse produkter til gravide, babyer og børn.

Kh Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.