dregenes & pigernes "tap" tidlig scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.282 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

young-mother

hvor mange herinde haf fået noget positivt ud af  en tidlig kønsscanning som 14+0/15+0? jeg fik afvide - som de ser det så har piger også en tap når de er helt små og vender tappen vandret er det en pige og vender den opad er det en dreng. Lidt svært at forklare når man ikke kan se billederne. og så sad de streger også længere inde hvis det var en pige, og mere ude hvis dreng. Sjovt, Men hvor mange har haft gode opleveler med det? her var der INGEN TVIVL ifølge jodemoderen. tappen strittede opad og kunne ses fra siden til ham.

stadigvæk svært for mig at forstå - men de må ha mest styr på det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

young-mother

kom frisk piger... det er skide hyggeligt det her

Anmeld

7. oktober 2012

Lotzen

Fik en kønscanning i 15+0 og den viste en lille dreng, og en lille dreng kom der ud

Anmeld

7. oktober 2012

Madam Blå

young-mother skriver:

hvor mange herinde haf fået noget positivt ud af  en tidlig kønsscanning som 14+0/15+0? jeg fik afvide - som de ser det så har piger også en tap når de er helt små og vender tappen vandret er det en pige og vender den opad er det en dreng. Lidt svært at forklare når man ikke kan se billederne. og så sad de streger også længere inde hvis det var en pige, og mere ude hvis dreng. Sjovt, Men hvor mange har haft gode opleveler med det? her var der INGEN TVIVL ifølge jodemoderen. tappen strittede opad og kunne ses fra siden til ham.

Jeg var til kønsscanning 14+lidt. Og hun så klokkeklart at det var en pige. Da hun førte scanneren over, var jeg sikker på, at det måtte være en dreng. Vidste ikke at piger havde tapper. Men ud kom en pige

Anmeld

7. oktober 2012

Vivian87

Vi fik en i uge 15 og den sagde en lille pige og der kom en lille pige ud

Anmeld

7. oktober 2012

L83

young-mother skriver:

Jeg fik os afvide at vi skal have en dreng da jeg var 14+ . men man høre jo så meget så er spændt på om det stadig er en dreng når jeg skal til Md scanning her den 18

Anmeld

7. oktober 2012

young-mother

Lotzen skriver:

Fik en kønscanning i 15+0 og den viste en lille dreng, og en lille dreng kom der ud

spændende.. De ret dygtige

Anmeld

7. oktober 2012

young-mother

Madam Blå skriver:

Jeg var til kønsscanning 14+lidt. Og hun så klokkeklart at det var en pige. Da hun førte scanneren over, var jeg sikker på, at det måtte være en dreng. Vidste ikke at piger havde tapper. Men ud kom en pige

ja de små har begge tapper.. Men de sidder forskelligt efter kønnet meget sjovt at snakke om. & tillykke med pigen.

Anmeld

7. oktober 2012

JH12

Vi havde en rigtig god oplevelse med det og der var SLET ingen tvivl, det var en lille pige vi blev scannet 15+2 og det var en pige da hun kom til verden ..

Anmeld

7. oktober 2012

young-mother

L83 skriver:

Jeg fik os afvide at vi skal have en dreng da jeg var 14+ . men man høre jo så meget så er spændt på om det stadig er en dreng når jeg skal til Md scanning her den 18

ja det rigtigt. Jeg tror nu de har styr på deres arbejde. Må vi da håbe jeg er også spændt på om det holder stik her. Meeeeeeeeen tror jeg det gør. For de ser jo på det mange gange - og hun kunne ikke virke/lyde mere sikker end hun gjorde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.